ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همکاری شیائومی و لایکا در شیائومی 12 اولترا
تکنولوژی

همکاری شیائومی با کمپانی «لایکا» به صورت غیر مستقیم تأیید شد

مدتیست که گزارشاتی غیررسمی از همکاری شیائومی با کمپانی «لایکا» مطرح می‌شود. به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد در توسعه دوربین پرچمدار بعدی خود با این برند همکاری داشته باشد. اخیرا این همکاری به صورت ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

مدتیست که گزارشاتی غیررسمی از همکاری شیائومی با کمپانی «لایکا» مطرح می‌شود. به نظر می‌رسد که شیائومی می‌خواهد در توسعه دوربین پرچمدار بعدی خود با این برند همکاری داشته باشد. اخیرا این همکاری به صورت غیرمستقیم در کد منبع‌های MIUI تأیید شده و دور از انتظار نیست که شیائومی 12 اولترا بخشی از این همکاری باشد.

مدتی پیش در دیجیاتو گفتیم که احتمال دارد شیائومی برای توسعه و بهبود عملکرد دوربین پرچمدار بعدی‌اش یعنی شیائومی 12 اولترا، با کمپانی آلمانی لایکا همکاری کند. اکنون این تصور بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده است.

اولین همکاری شیائومی با لایکا احتمالا در شیائومی 12 اولترا خواهد بود

همکاری شیائومی و لایکا در شیائومی 12 اولترا

گزارش‌ها حاکی از این هستند که هم اکنون قرارداد همکاری میان شیائومی و لایکا نهایی شده است. این موضوع از آن‌جایی مطرح شد که ردپایی از لایکا در کدهای منبع MIUI دیده شدند. کدهای مورد اشاره مربوط به فیلترهای عکاسی مخصوص لایکا هستند.

با استناد به این اطلاعات می‌توان خوشبین بود که شیائومی بالأخره با یک کمپانی مطرح در زمینه بهبود کیفیت دوربین گوشی‌های خود همکاری می‌کند. شیائومی 12 اولترا ممکن است اولین محصول چینی‌ها باشد که این همکاری در آن صورت می‌پذیرد.

امکان دارد که پرچمدار جدید شیائومی از الگوریتم‌های تصویربرداری اختصاصی لایکا، فیلترهای ویدئوی 8K این کمپانی و دیگر ویژگی‌های آن برخوردار باشد.

گفته می‌شود که پرچمدار جدید چینی‌ها مجهز به دوربین اصلی سه‌گانه با دوربین عریض بسیار بزرگ با OIS، دوربین فوق عریض و دوربین پریسکوپ تله‌فوتو خواهد بود. احتمالا به لطف همکاری شیائومی با لایکا و بهبودهای سخت‌افزاری موجود در دوربین، شیائومی 12 اولترا به صدرنشین رده‌بندی بخش دوربین DxOMARK تبدیل شود.

برخی از افشاگران ادعا می‌کنند که Xiaomi 12 Ultra در سه ماهه دوم سال 2022 معرفی خواهد شد، اما هنوز این خبر به طور رسمی تأیید نشده است.

نظر شما در مورد ثمره همکاری شیائومی با لایکا چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی