ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فورتنایت
تکنولوژی

فورتنایت تاکنون 100 میلیون دلار برای کمک به اوکراین جمع آوری کرده است

از زمان شروع فصل جدید بازی بتل رویال فورتنایت، اپیک گیمز اعلام کرده بود که تمام خریدهای درون بازی که بین 20 مارس تا 3 آوریل (29 اسفند تا 14 فروردین) انجام می‌شود، صرف تلاش‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

از زمان شروع فصل جدید بازی بتل رویال فورتنایت، اپیک گیمز اعلام کرده بود که تمام خریدهای درون بازی که بین 20 مارس تا 3 آوریل (29 اسفند تا 14 فروردین) انجام می‌شود، صرف تلاش‌های بشردوستانه اوکراین خواهد شد. هرچند بازی‌های دیگری نیز این روند را پیش گرفته‌اند، اما Fortnite با جمع‌آوری بیش از 100 میلیون دلار در کمتر از دو هفته به نقطه عطف مهمی دست پیدا کرده است.

اپیک گیمز در وبلاگ خود اعلام کرد که تا 29 مارس (9 فروردین) 100 میلیون دلار از پرداخت‌های درون برنامه‌ای بازی فورتنایت جمع آوری کرده است که شامل خریدهای استاندارد، مبادله ارز واقعی با ارز V-Bucks درون بازی که برای خرید اسکین و آیتم‌های دیگر قابل استفاده است و هزینه اشتراک Fortnite Crew می‌شود.

فورتنایت

توسعه‌دهنده بازی بتل رویال متعهد شده که تمام این مبلغ را به پنج موسسه خیریه یونیسف، برنامه جهانی غذا سازمان ملل، آژانس پناهندگان سازمان ملل، Direct Relief و World Central Kitchen اهدا کند. همچنین این مبالغ برای کمک بشردوستانه به قربانیان و پناهندگان حمله نظامی روسیه صرف خواهد شد و هیچ ارتباطی به حمایت نظامی کشورها ندارد.

تغییرات فورتنایت و افزایش خریدهای درون برنامه‌ای

هنوز پنج روز دیگر از برنامه فورتنایت برای کمک به اوکراین باقی مانده و تاکنون مبلغ قابل توجهی جمع آوری شده است. البته اپیک گیمز احتمالا از این پیشرفت آگاه بوده، زیرا برنامه کمک‌های مالی فورتنایت همزمان با یک رویداد بزرگ درون بازی، راه‌اندازی چپتر سوم از فصل 2 و توقف موقت مکانیک ساخت و ساز بازی آغاز شده است که تمام آن‌ها به افزایش انجام خریدهای درون برنامه‌ای توسط بازیکنان نقش داشته است.

پیش از اینکه فورتنایت و اپیک گیمز برنامه خود را اعلام کنند، بسیاری از استودیوهای بازی‌سازی دیگر نیز روش‌های مشخص شده را برای کمک به اوکراین اعلام کرده بودند. اما تلاش فورتنایت رکورد جدیدی در زمینه بزرگترین کمک مالی به اوکراین محسوب می‌شود. سایر فروشگاه‌های بازی از جمله هامبل باندل (Humble Bundle) و itch.io به ترتیب 20 میلیون دلار و 6 میلیون دلار برای کمک به اوکراین جمع‌آوری کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱

    بیخود کردن
    به بقیه کشور ها کمک میکنند
    مردم خودشن بدن

مطالب پیشنهادی