ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 10R
موبایل

رندرهای وان‌پلاس 10R از شباهت آن به گوشی جدید ریلمی خبر می‌دهد

مدت‌ها است که شایعاتی از گوشی میان‌رده وان پلاس 10R به گوش می‌رسد. اما حالا رندرهایی منتسب به این موبایل فاش شده که می‌توان برخی از جزئیات آن را با دقتی بیشتر از قبل مشاهده ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

مدت‌ها است که شایعاتی از گوشی میان‌رده وان پلاس 10R به گوش می‌رسد. اما حالا رندرهایی منتسب به این موبایل فاش شده که می‌توان برخی از جزئیات آن را با دقتی بیشتر از قبل مشاهده کرد.

این رندرها توسط یکی از منابع دنیای تکنولوژی به نام «Yogesh Brar» در همکاری با «91mobiles» منتشر شده است. همان طور که پیش از این هم گمانه‌زنی شده بود، از رندرهای جدید هم به نظر می‌رسد وان پلاس 10R‌ شباهت زیادی به گوشی ریملی GT Neo3 دارد.

مشخصات احتمالی وان پلاس 10R

بر اساس رندرهای جدید، در بالای نمایشگر یک حفره دوربین سلفی به چشم می‌خورد و در پشت گوشی هم دوربین‌های اصلی سه گانه تعبیه شده‌اند. اما این‌ها تنها شباهت‌های وان پلاس 10R با گوشی ریلمی نیستند و این دو دستگاه احتمالا کاملا یکسان هستند و فقط در نام برند و طراحی با هم تفاوت‌هایی خواهند داشت.

طبق آنچه که پیش از این گفته شده بود گوشی جدید وان پلاس به چیپ دیمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز خواهد شد و از این نظر هم به ریلمی GT Neo3 شباهت دارد. علاوه بر این شاهد نمایشگر ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهیم بود که پنلی از نوع امولد دارد. همچنین به پشتیبانی از +HDR10 در کنار دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره شده است.

ماژول دوربین دستگاه حسگر سونی IMX766 با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی را در خود جای داده که از لرزشگیر تصویر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند. در کنار این حسگر دوربین فوق عریض با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند. همچنین گمانه زنی شده که وان پلاس احتمالا دو نسخه متفاوت از وان پلاس 10R را روانه بازار خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. مدل دیگر باتری پر ظرفیت‌تر ۵۰۰۰ میلی‌امپر ساعتی دارد اما در عوض سرعت شارژ آن کندتر است و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. وان پلاس 10R با اندروید ۱۲ و پوسته اکسیژن او اس به دست کاربران می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی