ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تایید تاریخ عرضه سری F21 پرو توسط اوپو
تکنولوژی

اوپو F21 پرو 23 فروردین ماه از راه می رسد

اوپو سری F19 را فروردین سال گذشته به بازار عرضه کرد و حال قصد دارد سری F21 پرو را در تاریخ 23 فروردین روانه بازار کند. این خبر توسط شعبه هند اوپو تایید شده و قرار ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۵

اوپو سری F19 را فروردین سال گذشته به بازار عرضه کرد و حال قصد دارد سری F21 پرو را در تاریخ 23 فروردین روانه بازار کند.

این خبر توسط شعبه هند اوپو تایید شده و قرار است در تاریخ مذکور مدل‌های F21 پرو 4G و F21 پرو 5G  معرفی شوند، با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا مدل پرو پلاس نیز به سری اضافه خواهد شد یا خیر زیرا تاکنون هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

بنا بر اعلامیه این کمپانی F21 پرو 4G و 5G به ترتیب در رنگ‌های «نارنجی» و «رنگین‌کمانی» عرضه خواهند شد و در کنار آنها رنگ «مشکی فضایی» نیز برای هر دو مدل مشترک است. بنا به گفته اوپو در فرایند ساخت رنگ رنگین‌کمانی نسخه 5G از بافتی سه لایه و دو لایه برای پوشش گوشی استفاده شده است.

این در حالیست که طراحی رنگ نارنجی غروب نسخه 4G جلوه‌ای متشکل از فایبرگلاس و چرم دارد و به عنوان پوشش باتری بدون قاب نیز عمل می‌کند و همین امر موجب سبکی، باریکی و با دوام بودن گوشی می‌شود. همچنین استفاده از چرم در طراحی باعث شده تا این مدل درکنار ضدآب و ضد سایش بودن، ظاهر مجللی هم داشته باشد.

مشخصات احتمالی اوپو F21 پرو

گفتنی است که این شرکت هنوز اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های فنی هیچ یک از این دو مدل ارائه نداده اما تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند F21 پرو 4G از سیستم دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین از تصاویر موجود چنین به نظر می‌رسد که F21 پرو 4G ممکن است همان Reno7 4G باشد که نام تجاری آن تغییر یافته، در صورت درست بودن این فرضیه F21 پرو  4G با تراشه اسنپدراگون 680 SoC، نمایشگر 6.43 اینچی 90 هرتزی با ویژگی‌های +FullHD و امولد، اندروید 11 مبتنی بر ColorOS 12.1، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و در نهایت یک باتری 4500 میلی‌آمپری و شارژ 33 واتی به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین 64 مگاپیکسلی پشتی به همراه دو دوربین 2 مگاپیکسلی میکروسکوپ و عمق از سایر خصوصیات احتمالی این مدل محسوب می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی