ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل Photos
تکنولوژی

ویژگی Snippets گوگل فوتوز کلیپ‌های کوتاهی از ویدیوها تهیه می‌کند

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است. این ویژگی که Snippets نام دارد، از ویدیوهای بلند، کلیپ‌های کوتاه با قابلیت اشتراک گذاری تهیه می‌کند. البته ظاهرا Snippets را نمی‌توان در هر ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای اپلیکیشن گوگل فوتوز است. این ویژگی که Snippets نام دارد، از ویدیوهای بلند، کلیپ‌های کوتاه با قابلیت اشتراک گذاری تهیه می‌کند.

البته ظاهرا Snippets را نمی‌توان در هر ویدئویی به کار گرفت و فعلا برای استفاده در ویدئوهای مربوط به حیوانات خانگی کاربرد دارد.

گوگل Photos اپلیکیشن گالری این کمپانی محسوب می‌شود و به طور منظم آپدیت‌های مهمی را دریافت می‌کند. به نظر می‌رسد که جدیدترین ویژگی این اپلیکیشن، Snippets باشد که فعلا در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار دارد.

ویژگی Snippets گوگل فوتوز

گوگل Photos

گزارش داده شده که قابلیت Snippets اپلیکیشن گالری گوگل فعلا در فاز آزمایشی قرار دارد و عرضه عمومی آن به طور نهایی انجام نشده است. همچنین این کمپانی اطلاعات دقیقی را از این ویژگی به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست که چه زمانی آپدیت مربوط به آن منتشر می‌شود.

با این وجود، کاربرانی که این قابلیت در اپ Google Photos آن‌ها ظاهر شده است جزئیاتی را از کاربردهای Snippets منتشر کرده‌اند. بر همین اساس، ویژگی تازه گوگل فوتوز به طور خودکار کلیپ‌های کوتاه و قابل اشتراک‌گذاری را از فیلم‌های بلندتر می‌سازد.

این قابلیت نیز به‌زودی مانند دیگر ویژگی‌های Photos در دسترس قرار خواهد گرفت. احتمالا مانند دیگر ویژگی‌های این اپ، برای کارکرد از قابلیت Snippets نیز اپ گالری گوگل بر استفاده از یادگیری ماشینی متمرکز است. شما می‌توانید با استفاده از امکانات مربوط به Snippets، بخش برجسته و مهم کلیپ مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

البته این ویژگی بی‌نقص هم نیست و در برخی مواقع ممکن است بخش نامرتبطی را به کلیپ‌های کوتاه شما بیفزاید؛ اما انتظار داریم که این اشکالات در نسخه نهایی برطرف شوند.

نظر شما در مورد افزوده شدن قابلیت Snippets در گوگل Photos چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی