ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Mate X3
تکنولوژی

گوشی تاشوی هواوی میت X3 احتمالا تا ماه آینده معرفی می‌شود

هواوی به دلیل محدودیت‌های موجود در تأمین قطعات با مشکلاتی روبرو است، اما ظاهرا این شرکت چینی قصد دارد تا گوشی تاشوی جدید خود یعنی هواوی Mate X3 را تا ماه آینده معرفی کند. این ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

هواوی به دلیل محدودیت‌های موجود در تأمین قطعات با مشکلاتی روبرو است، اما ظاهرا این شرکت چینی قصد دارد تا گوشی تاشوی جدید خود یعنی هواوی Mate X3 را تا ماه آینده معرفی کند. این دستگاه به نبرد رقبایی از اوپو و سامسونگ خواهد رفت.

هواوی سال گذشته از Mate X2 رونمایی کرد. این گوشی تاشو، یک دستگاه جذاب اما گران‌قیمت بود. این کمپانی کم کم در حال آماده‌سازی گوشی تاشوی جدیدش برای رونمایی احتمالی تا ماه آینده است. نام این دستگاه هواوی Mate X3 خواهد بود.

اطلاعات فاش شده از هواوی Mate X3: یک گوشی 4G دیگر

هواوی Mate X3

به نقل از منبع مرتبط، کمپانی چینی هواوی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که گوشی تاشوی خود را به صورت عمومی عرضه کرد. این شرکت هم‌اکنون یک مدل گوشی تاشو را در دست توسعه دارد و آن دستگاه، میت X3 است. جدیدترین خبرها حاکی از احتمال معرفی رسمی این گوشی تاشو تا 1 ماه آینده در کشور چین هستند.

به‌تازگی اطلاعاتی از این گوشی تاشو در لیست‌های تأییدیه TENAA فاش شده‌اند. بر اساس جزئیات فاش شده توسط این تأییدیه، گوشی تاشوی جدید هواوی مجهز به نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8 اینچی خواهد بود. نرخ رفرش هر دو نمایشگر برابر با 90 هرتز است.

به نظر می‌رسد که چشم بادامی‌ها باز هم قصد استفاده از تراشه Kirin 9000 را در یک گوشی دیگر دارند. بنابراین دور از انتظار نیست که به دلیل تحریم‌های وضع شده بر علیه این شرکت شاهد ارائه یک گوشی پرچمدار 4G دیگر باشیم. انتظار می‌رود که دوربین اصلی این گوشی وضوح 50 مگاپیکسلی داشته باشد. دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

گفته می‌شود که هواوی Mate X3 با HarmonyOS 2.0.1 به دست مشتریان خواهد رسید. باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی نیز وظیفه تأمین انرژی جدیدترین گوشی تاشوی هواوی را بر عهده می‌گیرد. این باتری احتمالا از فناوری شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد مشخصات احتمالی Mate X3 چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Keivan_2021
    Keivan_2021 | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

    چرا میگی چشم بادمی درست حرف بزن😕

    • حسین طاهری
      حسین طاهری | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

      وقتی خودشون با این لقب مشکلی ندارند که طوری نیست ، به آفریقایی ها هم میگن سیاهپوست چیز بدی نیست مسخره کردنش بده؛ به نظرم این گوشی هواوی هم دیگه آخرین دست و پا زدن ها توی دنیای موبایل هست و به زودی از دنیای موبایل خداحافظی می‌کنه و روی صنعت خودرو کار می‌کنه.

مطالب پیشنهادی