ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل قابلیت واکنش دادن به ویدیوها از طریق ایموجی را آزمایش می‌کند

گوگل اخیرا در حال آزمایش قابلیت جدید «کامنت‌های زمان‌بندی شده» برای یوتیوب بوده تا کاربران بتوانند مانند ساوندکلاود (Soundcloud) برای قسمت‌های خاصی از یک ویدیو کامنت بگذارند. ظاهرا این قابلیت بازخورد نسبتا مثبتی داشته و ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

گوگل اخیرا در حال آزمایش قابلیت جدید «کامنت‌های زمان‌بندی شده» برای یوتیوب بوده تا کاربران بتوانند مانند ساوندکلاود (Soundcloud) برای قسمت‌های خاصی از یک ویدیو کامنت بگذارند. ظاهرا این قابلیت بازخورد نسبتا مثبتی داشته و غول موتور جستجو حالا سعی دارد با آزمایش مشابهی قابلیت «واکنش‌های زمان‌بندی شده» را امتحان کند.

به گزارش Android Police این ویژگی جدید به صورت آزمایشی در دسترس چند کانال و ویدیو یوتیوب قرار گرفته که با وجود حذف عمومی کلید dislike می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد.

این گزینه جدید چه قابلیتی به یوتیوب اضافه می‌کند؟

آزمایش قابلیت جدید برای یوتیوب

زمانی که این قابلیت در دسترس عموم قرار بگیرد، کاربران یوتیوب می‌تواند در بخش‌های مد نظر خود از ویدیوها از واکنش‌هایی به شکل ایموجی استفاده کنند که البته اینستاگرام نیز از چنین ویژگی پشتیبانی می‌کند. در این صورت کاربران هنگام تماشا ویدیوهایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، می‌توانند واکنش سایر کاربران را نیز مشاهده کنند، اما همه چیز به صورت ناشناس است، بنابراین نمی‌توان تشخیص داد که کدام کاربر چه واکنشی نسبت به ویدیو نشان داده است.

غول موتور جستجو هم اکنون در حال آزمایش قابلیت جدید یوتیوب با مجموعه‌ای از ایموجی‌های مختلف است تا کاربران بتوانند واکنش‌های خود را نشان دهند و بنا به نتیجه آزمایش احتمال دارد که مواردی به آن اضافه یا از آن حذف شوند.

گوگل به طور رسمی اعلام نکرده که کدام کانال‌ها یا ویدیوها به این قابلیت جدید مجهز شده‌اند، بنابراین در حال حاضر هیچ روش مشخصی برای امتحان آن وجود ندارد. همچنین در نهایت باید به این نکته مهم اشاره کرد که گوگل هم اکنون در حال آزمایش این قابلیت است و هنوز مشخص نیست که به طور حتم در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت و احتمالا این امر به بازخورد و نظرات ثبت شده کاربران بستگی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی