ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: دستگاه تاشو اپل ظاهرا از نمایشگر ۹ اینچی بهره خواهد برد

طبق توییت مینگ چی کو تحلیگر و افشاگر شناخته‌شده اپل، این شرکت به شکل ویژه روی توسعه روی دستگاه تاشوی خود کار می‌کند که احتمالا با نمایشگر 9 اینچی‌اش به میزان چشمگیری بزرگ‌تر از مدل‌های ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۰

طبق توییت مینگ چی کو تحلیگر و افشاگر شناخته‌شده اپل، این شرکت به شکل ویژه روی توسعه روی دستگاه تاشوی خود کار می‌کند که احتمالا با نمایشگر 9 اینچی‌اش به میزان چشمگیری بزرگ‌تر از مدل‌های تاشوی سامسونگ است.

این خبر که اپل در حال کار بر روی نخستین دستگاه تاشوی خود است دیگر بر کسی پوشیده نیست. ظاهرا رقیب کره‌ای این شرکت که یکی از پیشگامان این حوزه محسوب می‌شود و به شکل مداوم مدل‌های گلکسی Z فلیپ و گلکسی Z فولد خود را بهینه می‌کند، اپل را به انجام آزمایشات بیشتر بر روی دستگاه تاشو و مورد انتظارش واداشته است.

«کو» همچنین می‌گوید ممکن است تراکم پیکسل نمایشگر اولد این دستگاه تاشو جایی بین گوشی‌ها و تبلت‌های عرضه شده توسط این کمپانی قرار داشته باشد. پنل اولد مذکور که قرار است در این دستگاه استفاده شود نیز احتمالا با همکاری تامین‌کننده قدیمی اپل یعنی LG توسعه داده خواهد شد.

اپل در حال توسعه آیفون تاشو

مینگ چی کو چه اطلاعات دیگری از دستگاه تاشوی اپل به اشتراک گذاشته؟

کو در ادامه اظهاراتش خاطر نشان می‌کند که اولویت کنونی اپل توسعه یک دستگاه تاشو با اندازه متوسط است که با توجه به نمایشگر 9 اینچی افشا شده ادعای قابل قبولی به نظر می‌رسد. این غول فناوری همچنین متعاقبا می‌تواند حتی دستگاه بزرگ‌تری را برای این دسته‌بندی جدید از دستگاه‌های هوشمند به بازار عرضه کند.

البته لازم به ذکر است که طبق تایید مینگ چی کو اپل با عرضه دستگاه تاشوی خود چند سال فاصله دارد و بعید است که تا قبل 2025 شاهد به بازار آمدن آن باشیم:

من در گزارش سال گذشته‌ام انتظار داشتم اپل، آیفون تاشوی خود را تا سال 2024 روانه بازار کند اما حالا واضح است که باید این پیش‌بینی را اصلاح کنم. با این تفاسیر پیش‌بینی می‌کنم عرضه نخستین دستگاه تاشوی اپل در زودترین حالت ممکن پیش از سال 2025 رخ نخواهد داد و این دستگاه می‌تواند یک آیپد تاشو یا ترکیبی از آیفون و آیپد باشد.

郭明錤 (Ming-Chi Kuo)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی