ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نجات جان یک کاربر به لطف هدفون ریزر
تکنولوژی

هدفون ریزر جان یک نفر را از اصابت گلوله نجات داد

کاربر ۱۸ ساله Reddit با نام کاربری «Enough_Dance_956» ادعا می‌کند که هدف گلوله تفنگ قرار گرفته اما در کمال ناباوری، این گلوله به هدفون ریزر وی برخورد کرده و جان سالم به در برده است. ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

کاربر ۱۸ ساله Reddit با نام کاربری «Enough_Dance_956» ادعا می‌کند که هدف گلوله تفنگ قرار گرفته اما در کمال ناباوری، این گلوله به هدفون ریزر وی برخورد کرده و جان سالم به در برده است.

کاربر حادثه دیده تصاویری را از این حادثه به اشتراک گذاشته است. البته صحت این ماجرا هنوز مشخص نیست و ممکن است دروغ اول آوریل باشد. با این حال تصاویر منتشر شده تا حدودی صحت این قضیه را تأیید می‌کنند.

شواهد حاکی از این هستند که مدل هدفون گیمینگ او، Razer Kraken بوده است. بر اساس گفته‌هایی که این کاربر مطرح کرده، گلوله‌ای از ساختمان دیگری به سمت اتاق او شلیک شده و پس از برخورد به دیوار و منحرف شدن به سمت او، به هدفون وی اصابت کرده و خوشبختانه او هم‌اکنون مشکلی ندارد. این اتفاق در کالیفرنیای آمریکا رخ داده است.

گلوله شلیک شده ظاهرا پس از برخورد با هدفون، پوشش نرم و بالشتک سری آن را سوراخ کرده اما نتوانسته از پوشش فلزی آن نیز عبور کند. البته همان‌طور که این کاربر می‌گوید، سرعت گلوله به دلیل برخورد به چندین مانع، در نهایت به سوی او منحرف شده و سرعت کم‌تری داشته است.

نجات جان یک کاربر به لطف هدفون ریزر

نجات جان یک نفر از اصابت با گلوله به لطف هدفون ریزر

گجت‌های امروزی نه تنها می‌توانند به شما در انجام کارهایتان کمک کنند، بلکه حتی شاید بتوانند سبب نجات یافتن شما شوند. به‌تازگی یک فرد در حال استفاده از هدفون ریزر بوده و مورد اصابت گلوله قرار گرفته، اما در نهایت همین هدفون جانش را نجات داده است.

شاید شما خبر معروف نجات یافتن یک مرد آفریقایی توسط گوشی P8 Lite هواوی را شنیده باشید؛ اما این تنها گوشی‌ها نیستند که می‌توانند جان را شما نجات دهند، بلکه این کار حتی از دست یک هدفون گیمینگ هم بر می‌آید.

نجات جان یک کاربر به لطف هدفون ریزر

با این حال، انتظار داریم که هدفون‌های دیگر با کیفیت ساخت مشابه و حتی جنس پلاستیکی بتوانند این شلیک‌ها را دفع کنند. در هر صورت این اتفاق نشان می‌دهد که یک محصول با کیفیت ساخت بالا می‌تواند جان شما را در لحظه‌ای که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، نجات دهد.

گفته می‌شود که ریزر پیشنهاد تعویض هدفون را به این کاربر داده است؛ اما او این پیشنهاد را رد کرده و می‌گوید که تنها می‌خواهد از Razer تشکر کند.

دیدگاه شما نسبت به این حادثه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mamal Gamer
    Mamal Gamer | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

    اگر یه سلاح تهاجمی میبود احتمالا آسیب میدید چون که مرمی تیزی دارن

  • Mamal Gamer
    Mamal Gamer | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

    کمونه گلوله خصوصا چون که کلت بوده زیاد کشنده نیست چون گلوله تقریبا بیشتر قدرتشو از دست داده

مطالب پیشنهادی