ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی UFC Mobile 2
تکنولوژی

معرفی بازی UFC Mobile 2؛ هنرهای رزمی ترکیبی با گرافیک خیره‌کننده

کمپانی الکترونیک آرتز یا به اختصار EA از جمله غول‌های صنعت بازی محسوب می‌شود که بازی‌های محبوبی مانند سری فیفا (FIFA) را در کارنامه خود دارد. بازی UFC Mobile 2 نسخه دوم سری یواف‌سی این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

کمپانی الکترونیک آرتز یا به اختصار EA از جمله غول‌های صنعت بازی محسوب می‌شود که بازی‌های محبوبی مانند سری فیفا (FIFA) را در کارنامه خود دارد. بازی UFC Mobile 2 نسخه دوم سری یواف‌سی این شرکت محسوب می‌شود که به تازگی منتشر شده و در این مطلب از دیجیاتو آن را برای شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی بازی UFC Mobile 2

بازی UFC Mobile 2

همانطور که از نام بازی پیداست، با یک عنوان ورزشی UFC مواجه هستیم که شامل بازیکنان واقعی این رشته می‌شود و می‌توانید مبارز موردعلاقه خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید. نسخه ابتدایی این بازی در سال 2015 منتشر شده بود و حالا پس از گذشت کمتر از 7 سال، دومین نسخه از آن با نام UFC Mobile 2 منتشر شده که تجربه بسیار خوبی از مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی را به گوشی‌های موبایل آورده است.

اساس بازی بسیار ساده است، مبارزان خود را انتخاب کنید، وارد رینگ مسابقه شوید و سعی کنید با ضربات خود حریفان را از پا در بیاورید. در ابتدا کار حریفان بسیار ساده هستند که البته جنبه آموزشی هم دارند تا بتوانید بر کنترل‌های بازی تسلط پیدا کنید اما رفته رفته و با گذشت زمان، حریفان سخت‌تر می‌شوند و بازی چالش‌برانگیزتر خواهد شد.

گیم پلی و کنترل‌های بازی UFC Mobile 2

بازی UFC Mobile 2

کنترل‌های بازی بسیار ساده هستند و خوشبختانه الکترونیک آرتز تصمیم گرفته تا آن‌ها را نسبت به نسخه اولیه آسان‌تر کند. این بار برای انجام حرکات خود، فقط کافیست تا انگشتان خود را روی صفحه به اطراف بکشید یا روی نقاط خاصی از صفحه ضربه بزنید تا بازیکن شما کنترل لازم را دریافت کند. ساده شدن بازی از لحاظی می‌تواند نکته مثبت محسوب شود و البته برای بازیکنانی که نسخه اول آن را تجربه کرده‌اند شاید نقطه ضعف باشد. با وجود چنین گیم پلی ساده‌ای، تایم انجام مسابقات نیز کوتاه‌تر شده و علاوه بر اینکه با سرعت بیشتری می‌توانید پیشرفت کنید، شاید لذت انجام برخی مسابقات نیز کاهش پیدا کرده باشد.

علاوه بر اینکه، در بازی UFC Mobile 2 با انجام کنترل‌های لسمی می‌توانید می‌توانید به حریفان خود حمله کنید، برخی قابلیت‌های ویژه به صورت کارت درون بازی قرار داده شده که البته پس از گذشت مدت زمانی به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد و پس از انتخاب آن‌ها می‌توانید ضربات پیچیده‌تری به بازیکنان بزنید که به صورت انیمیشن نشان داده می‌شوند.

مهم‌ترین اصل بازی‌های ورزشی به این سبک، پیشرفت و ارتقا توانایی‌ها است که چنین چیزی در UFC Mobile 2 هم وجود دارد. با انجام مسابقات، می‌توانید امتیازهایی را کسب کنید که برای انجام تمرین‌های شخصی روزانه کاربرد دارند تا بتوانید قدرت و سرعت عمل شخصیت خود را افزایش دهید. به طور کلی عملکرد بازیکن شما و امتیاز قدرت او، تاثیر زیادی روی پیروزی در مسابقات و غلبه بر حریفان دارد.

همانطور که اشاره کردیم، در بازی شاهد بازیکنان واقعی رشته UFC هستیم که در ابتدای کار تنها به برخی از آن‌ها دسترسی خواهید داشت. با این حال، با گذشت زمان قفل بازیکنان مورد علاقه خود را نیز می‌توانید باز کنید و آن‌ها را به نحو دلخواه خود شخصی سازی کنید.

گرافیک بازی UFC Mobile 2

بازی UFC Mobile 2

نکته بسیار قابل توجه و مثبت دیگری که در بازی UFC Mobile 2 باید به آن اشاره کرد، گرافیک آن است که در همان مسابقه اول جذب آن خواهید شد. نسخه اولیه بازی از نظر گرافیک عملکرد چندان قابل توجهی نداشت، اما الکترونیک آرتز در بازی دوم خود ظاهرا توجه زیادی به گرافیک آن کرده و رنگ‌ها و طراحی محیط بازی بسیار خوب است و در کل بازی از نظر گرافیک و عناصر بصری بسیار بهتر دیده می‌شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که نسخه اولیه بازی نزدیک به 7 سال قبل منتشر شده و شاید مقایسه این دو از نظر گرافیک کار درستی نباشد اما گرافیک و طراحی نسخه جدید بازی بدون شک برای تمام بازیکنان رضایت‌بخش خواهد بود.

جمع بندی

بازی UFC Mobile 2

به طور کلی بازی UFC Mobile 2 عنوان جدید و بسیار سرگرم‌کننده‌ای محسوب می‌شود که شاید تجربه آن به طرفداران بازی‌های ورزشی و مبارزه‌ای موبایل پیشنهاد می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، گرافیک و صداگذاری بازی به بهترین نحو ممکن طراحی شده و انجام مبارزات در آن چندان پیچیده نیست.

با این حال اگر نسخه اولیه بازی را تجربه کرده باشید، تغییرات UFC Mobile 2 ممکن است کمی برای شما ناامیدکننده باشد. علاوه بر این، رابط کاربری و منوهای درون بازی کمی پیچیده هستند و احتمالا در برخی موارد باعث سردرگمی شوند.

دانلود بازی UFC Mobile 2

بازی UFC Mobile 2

UFC Mobile 2 اخیرا برای گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS منتشر شده و هم اکنون می‌توانید آن را از گوگل پلی استور، اپ استور اپل و کافه بازار به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

در گوگل پلی تاکنون بیش از 5 میلیون کاربر بازی را دانلود کرده‌اند و امتیاز بسیار خوب 4.5 برای بازی ثبت شده است. امتیاز بازی در اپ استور نیز 4.5 است که رضایت کاربران دو سیستم عامل اندروید و iOS از بازی جدید مبارزه‌ای الکترونیک آرتز را نشان می‌دهد.

EA SPORTS UFC Mobile 2

EA SPORTS UFC Mobile 2

سازنده: ELECTRONIC ARTS قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 163/83 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی