ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

واتس‌اپ در حال آزمایش رابط دوربین جدیدی برای کاربران اندروید است

متا در ماه‌های گذشته، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی را به اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ اضافه کرده و حالا نسخه جدید بتا اندروید آن، رابط تازه‌ای برای دوربین به کاربران ارائه می‌کند. واتس‌اپ اخیرا با قابلیت‌های ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

متا در ماه‌های گذشته، قابلیت‌ها و تغییرات جدیدی را به اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ اضافه کرده و حالا نسخه جدید بتا اندروید آن، رابط تازه‌ای برای دوربین به کاربران ارائه می‌کند.

واتس‌اپ اخیرا با قابلیت‌های جدیدی مانند ارسال پیام بدون نیاز به ذخیره شماره موبایل و آزمایش امکان ارسال فایل تا سقف 2 گیگابایت، مشغول بهینه‌سازی ویژگی‌ها و بهبود عملکردش بوده است. اپلیکیشن پیام رسان متعلق به شرکت متا هم اکنون در گوگل پلی بیش از 5 میلیارد بار دانلود شده که با این وجود می‌توان از آن به عنوان محبوب‌ترین اپ پیام رسان جهان یاد کرد. حالا رابط دوربین جدیدی که از ماه‌ها قبل برای دستگاه‌های iOS ارائه شده بود، به تازگی در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است.

رابط جدید دوربین واتس‌اپ در اندروید

واتس‌اپ

همانطور که وب‌سایت WABetaInfo گزارش می‌دهد، برخی کاربران در آخرین نسخه بتا این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید، رابط به‌روزشده‌ای برای دوربین آن مشاهده کرده‌اند. این تغییر شامل یک ظاهر جدید در هنگام انتخاب فایل از گالری نیز می‌شود که در بالای آن دو برگه «گالری» و «فایل‌های اخیر» (Recent) قرار دارد. علاوه بر این، نوار انتخاب فایل‌ها که با حذف در iOS باعث شکایت کاربران شده بود، ظاهرا در نسخه اندروید و این رابط جدید، همچنان وجود دارد.

در نهایت باید اشاره کرد که این رابط جدید هنوز به صورت عمومی در دسترس کاربران اندروید قرار نگرفته و بخشی از نسخه بتا جدید آن است که احتمالا به زودی منتشر شود. حتی این احتمال وجود دارد که ظاهر جدید دوربین به همراه قابلیت افزایش ظرفیت اشتراک‌گذاری فایل تا 2 گیگابایت در دسترس قرار بگیرد تا واتس‌اپ ارسال عکس‌های با وضوح بالا و فایل‌های حجیم از طریق رابط جدید را برای کاربران ساده‌تر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی