ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پهپاد DJI
تکنولوژی

پهپاد DJI مینی 3 پرو احتمالا از سنسور تشخیص مانع و باتری بزرگتر بهره می‌برد

پهپاد DJI مینی 3 پرو احتمالا نسبت به نسل قبل و نسخه استاندارد خود پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسورهای اجتناب از موانع و باتری بزرگتر اشاره کرد. «جسپر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

پهپاد DJI مینی 3 پرو احتمالا نسبت به نسل قبل و نسخه استاندارد خود پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسورهای اجتناب از موانع و باتری بزرگتر اشاره کرد.

«جسپر النز» که خود را محقق DJI توصیف می‌کند، تصاویری از این پهپاد را در توییتر منتشر کرده است که اطلاعات مذکور را نشان می‌دهد. همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دو سنسور بزرگ در جلوی دستگاه برای جلوگیری از برخورد پهپاد با موانع و همچنین دو سنسور رو به پایین برای جلوگیری از برخورد آن با زمین وجود دارد. DJI مینی 2 فقط دارای سنسورهای تشخیص زمین بود و اگر این اطلاعات درست باشد، نسخه جدید پیشرفت‌ قابل توجهی خواهد کرد.

مشخصات دوربین پهپاد DJI مینی 3 پرو

از نظر دوربین، این دستگاه احتمالا از لنزی با حداکثر دیافراگم f/1.7 بهره خواهد برد که در مقایسه با لنز f/2.8 موجود در DJI Mini 2 تصاویری روشن‌تر می‌گیرد و عملکردی بهتر در نور کم ارائه می‌کند. دوربین دستگاه به یک گیمبال سه محوره بازطراحی شده نصب شده است که یک طرف آن قرار گرفته و باعث می‌شود تا کاربران بتوانند ویدیوهای عمودی مناسبی برای شبکه‌های اجتماعی ضبط کنند.

نقطه قوت دیگر این پهپاد، زمان پرواز آن است که نسبت به نسخه قبل کمی طولانی‌تر شده است. طبق این تصاویر، پهپاد DJI مینی 3 پرو از باتری 2453 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. به عنوان مقایسه، DJI Mini 2 دارای باتری 2250 میلی آمپر ساعتی بود که زمان پرواز آن را به 31 دقیقه می‌رساند.

با وجود این پیشرفت‌ها، وزن پهپاد DJI Mini 3 پرو همچنان زیر 250 گرم خواهد بود تا کاربران بتوانند بدون نیاز به ثبت در اداره هوانوردی فدرال، آن را به پرواز دربیاورند. درباره قیمت و سایر مشخصات این دستگاه هنوز جزئیات بیشتری وجود ندارد و مشخص نیست که DJI قصد دارد مدل غیر پرو آن را نیز عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی