ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت توییت دارای تصویر iMac را حذف کرد
شبکه های اجتماعی

حساب رسمی ویندوز در توییتر به اشتباه توییتی با تصویر آی‌مک M1 منتشر و سپس حذف کرد

توییتر طی چند سال اخیر به عنوان فضایی معروف شده که اینفلوئنسرها، مشاهیر و یا حتی مدیران حاضر در آن دست‌شان هنگام استفاده از محصولات اپل رو می‌شود. آخرین اشتباه پر سر و صدا در ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

توییتر طی چند سال اخیر به عنوان فضایی معروف شده که اینفلوئنسرها، مشاهیر و یا حتی مدیران حاضر در آن دست‌شان هنگام استفاده از محصولات اپل رو می‌شود. آخرین اشتباه پر سر و صدا در این زمینه به اکانت رسمی مایکروسافت برمی‌گردد که توییتی با تصویری از آی‌مک M1 اپل منتشر کرده بود.

طبق اخبار، توییت مذکور روز چهارشنبه دهم فروردین پست شد و در آن لینکی توسط یکی از مدیران مایکروسافت به اشتراک گذاشته شده بود که به کاربران روشی برای پاکسازی کامپیوتر را آموزش می‌داد:

«خانه‌تکانی بهاری؟ به وسیله راهنمایی کارمن زلاتف از مایکروسافت ببینید که چطور می‌توانید کامپیوتر خود را پاکسازی کنید و عملکرد آن را ارتقا دهید.»

مورد از قلم افتاده توسط نویسنده توییت این بود که او به جای تصویر یک کامپیوتر ویندوزی از تصویر یک iMac استفاده کرده بود.

مایکروسافت توییت دارای تصویر iMac را حذف کرد

واکنش مخاطبین نسبت به توییت اشتباه مایکروسافت

البته این اشتباه بسته به مدل نمایش داده شده در تصویر می‌تواند بی‌اشکال باشد زیرا مک‌های دارای سخت افزار اینتل می‌توانند سیستم عامل ویندوز را با استفاده ازBoot Camp اجرا کنند اما تصویر استفاده شده در این توییت یک آی‌مک M1 سبز را نشان می‌دهد که در حالت عادی قادر به اجرای ویندوز نیست.

گفتنی است که مردم به محض انتشار توییت شوخی با آن را آغاز کردند و این جریان تا چند ساعت پیش از حذف آن ادامه پیدا کرد. استفاده از تصویر کامپیوتر اپل با وجود لپ‌تاپ‌های سرفیس، سرفیس پرو و سرفیس استودیو که از محصولات خود مایکروسافت هستند مضحک‌تر هم به نظر می‌رسد.

علاوه بر ماجرای اخیر مایکروسافت، چند سال پیش اکانت رسمی سامسونگ نیز در جریان معرفی گلکسی نوت 9 برای نوشتن توییت از یک آیفون استفاده کرد و در نهایت مجبور به حذف آن شد. این نکته نشان می‌دهد که برخی افراد با وجود کار کردن برای شرکت‌ها یا برندهای رقیب همچنان به محصولات اپل علاقه‌مند هستند.    

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mmmm Mmmmm
    Mmmm Mmmmm | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱

    😂 😂 😂

مطالب پیشنهادی