ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شبکه اجتماعی Truth Social ترامپ
تکنولوژی

دو مدیر شبکه اجتماعی ترامپ کمتر از دو ماه پس از راه‌اندازی اپ Truth Social استعفا دادند

دو مدیر ارشد فنی در استارتاپ شبکه اجتماعی Truth Social دونالد ترامپ به فاصله کمتر از دو ماه از آغاز فعالیت رسمی این پلتفرم، از سمت خود کناره گرفتند. این جدایی در شرایطی اتفاق افتاده ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

دو مدیر ارشد فنی در استارتاپ شبکه اجتماعی Truth Social دونالد ترامپ به فاصله کمتر از دو ماه از آغاز فعالیت رسمی این پلتفرم، از سمت خود کناره گرفتند. این جدایی در شرایطی اتفاق افتاده که این شبکه اجتماعی هنوز در ارائه سرویس به مشتریان خود مشکل دارد و بسیاری از کاربران در صف انتظار گیر کرده‌اند.

به گزارش رویترز، «جاش آدامز»، مدیر ارشد فناوری و «بیلی بوزر»، مدیر ارشد توسعه محصول Truth Social که از معدود متخصصان دنیای فناوری با دیدگاه محافظه‌کارانه و همسو با دونالد ترامپ بودند، کمتر از یک سال پس از پیوستن به شرکت سازنده این پلتفرم، پس از مشاهده برنامه‌های نابسامان Truth Social در ارائه سرویس به کاربران از سمت خود استعفا داده‌اند.

اپلیکیشن Truth Social در تاریخ 2 اسفند روی اپ استور منتشر شد، اما با گذشت حدود یک ماه و نیم از زمان عرضه، کاربران زیادی هنوز در فهرست انتظار قرار دارند و نتوانسته‌اند به این پلتفرم دسترسی پیدا کنند. مدیرعامل شرکت TMTG که وظیفه توسعه این اپلیکیشن را برعهده دارد، قبلا گفته بود که این برنامه تا پایان ماه مارس به‌طور کامل در دسترس قرار خواهد گرفت. با این حال، Truth هنوز حتی نسخه اندروید ندارد.

شبکه اجتماعی Truth Social

آینده Truth Social در خطر است؟

بوزر از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرده و آدامز نیز به درخواست رسانه‌ها پاسخی نداده است. با این حال، رویترز از طریق گفتگو با هفت فرد آگاه به فعالیت‌های Truth Social نتیجه‌گیری فوق را انجام داده است. اکنون احتمال داده می‌شود که خروج این دو مدیر ارشد به پیشرفت‌های این شرکت در مسیر رقابت با سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر آسیب وارد کند.

یکی از منبع آگاه که آدامز را مغز متفکر Truth معرفی کرده، درباره خروج او می‌گوید: «اگر جاش [آدامز] شرکت را ترک کرده…دیگر نمی‌توان امیدی داشت.» یکی منبع آگاه دیگر هم مدعی شده که بوزر به عنوان مدیر محصول از رهبران مهم شرکت بوده و در حوزه‌های مختلفی از فناوری گرفته تا زیرساخت، طراحی و توسعه ایفای نقش می‌کرده است.

رویترز می‌گوید هنوز این احتمال وجود دارد که این دو نفر به شکل‌های دیگر با Truth Social ارتباط داشته باشند، اما اطلاعات موثقی در این باره در دسترس نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی