ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
تکنولوژی

قابلیت انتخاب قسمتی از متن به نسخه اندروید توییتر می‌آید

ظاهرا توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن خود است تا بتوانند قسمتی از متن یک توییت را انتخاب کنند. «️جین مانچون ونگ»، مهندس معکوس شناخته شده که قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌ها ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۵

ظاهرا توییتر در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای کاربران نسخه اندروید اپلیکیشن خود است تا بتوانند قسمتی از متن یک توییت را انتخاب کنند.

«️جین مانچون ونگ»، مهندس معکوس شناخته شده که قابلیت‌های جدید اپلیکیشن‌ها را پیش از انتشار کشف می‌کند، در توییت جدید خود اشاره کرده که شبکه اجتماعی توییتر در حال کار روی قابلیتی است که به کاربران اندروید اجازه می‌دهد قسمتی از متن توییت‌ها را انتخاب کنند. این قابلیت تقریبا کاربردی که با وجود آن می‌توان متن توییت‌ها را کپی و به اشتراک گذاشت، هم اکنون در دسترس کاربران iOS قرار دارد اما نسخه اندروید توییتر تاکنون از آن محروم بوده است.

توییتر

زمان انتشار قابلیت جدید اندروید توییتر

توییتر هنوز به صورت رسمی درباره این ویژگی هیچ بیانیه‌ای منتشر نکرده، بنابراین هنوز مشخص نیست که چه زمانی در دسترس کاربران اندرورید قرار خواهد گرفت. هرچند کمی عجیب به نظر می‌رسد که چنین ویژگی ساده‌ای تاکنون در دسترس کاربران قرار نگرفته و اضافه شدن آن تا این اندازه طول کشیده است، اما مطمئنا کاربران اندروید از وجود چنین قابلیتی استقبال خواهند کرد.

بسیاری از کاربران اندروید در پاسخ به توییت این مهندس معکوس، به قابلیت Overview Selection اشاره کردند که هم اکنون نیز امکان انتخاب قسمتی از متن توییت‌ها را ممکن می‌کند، اما این ویژگی به صورت انحصاری برای گوشی‌های پیکسل گوگل منتشر شده است. در همین رابطه، «میشال رحمان»، سردبیر سابق XDA Developers و متخصص اندروید نیز اشاره می‌کند که این ابزار در دسترس تمام کاربران قرار ندارد.

او در پاسخ به سوال یکی از توسعه‌دهندگان که تصور داشت توییتر قبلا از ویژگی انتخاب متن در اندروید پشتیبانی می‌کرد، گفت: «به جز گوشی‌های گوگل پیکسل، نمی‌دانم این ویژگی توسط دستگاه‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌شود یا خیر.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی