ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جایگاه شیائومی می 12 پرو در سایت DXoMark
تکنولوژی

امتیاز ناامیدکننده دوربین شیائومی 12 پرو در بررسی DxOMark

گوشی شیائومی 12 پرو یکی از پرچمداران این کمپانی است که می‌تواند با بهترین‌های بازار رقابت کند. البته این گوشی هوشمند با وجود پرچمدار بودن، نتوانسته از لحاظ عملکرد دوربین در رده‌بندی DxOMark جایگاه خوبی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

گوشی شیائومی 12 پرو یکی از پرچمداران این کمپانی است که می‌تواند با بهترین‌های بازار رقابت کند. البته این گوشی هوشمند با وجود پرچمدار بودن، نتوانسته از لحاظ عملکرد دوربین در رده‌بندی DxOMark جایگاه خوبی کسب کند و در رده‌ای پایین‌تر از پرچمدارهای مطرح قرار گرفته است.

این گوشی با امتیاز 131 در فهرست DXoMark جایگاه چهاردهم را تصاحب کرد که امر ناامیدکننده‌ای به شمار می‌رود، هرچه باشد ما با قدرتمندترین دستگاه ساخت این شرکت سر و کار داریم که به ادعای خود از برترین دوربین بازار هم استفاده می‌کند.

جایگاه شیائومی می 12 پرو در سایت DXoMark

عملکرد دوربین شیائومی 12 پرو

این محصول شیائومی دارای سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی است.

اگر بخواهیم به مزایای دوربین شیائومی می 12 پرو اشاره کنیم می‌توانیم از مواردی مانند جزئیات خوب در اکثر شرایط، تصویر مناسب در نور بسیار کم یا بسیار زیاد، فوکوس خودکار سریع و ثابت در عکاسی و فیلم‌برداری، میزان پایین نویز، زاویه دید عریض و جزئیات خوب در دوربین فوق عریض و در نهایت تثبیت‌کننده قدرتمند هنگام تصویربرداری در هنگام حرکت شدید نام برد.

در طرف مقابل معایب دوربین این گوشی عبارتند از اختلال تصویر در محیط‌های دارای کنتراست بالا، عمق تصویر نسبتا محدود، عدم ثبات گاه به گاه در نوردهی، کمبود جزئیات در تصاویر گرفته شده از فواصل دور، تفاوت افکت بوکه در  پیش‌نمایش و تصویر نهایی، افکت‌های غیرطبیعی در حالت بوکه و نور پس‌زمینه، برخی نویزهای سایه‌دار  و اشیای نامشخص هنگام فیلم‌برداری در نور کم.

لازم به ذکر است که در حال حاضر قدرتمند‌ترین گوشی شیائومی در DxOMark مدل «می 11 اولترا» استفاده شده که اکنون با 143 امتیاز در جایگاه پنجم فهرست این وب‌سایت قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی