ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح‌های شماتیک آیفون 14 پرو مکس طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهند

هنوز چند ماه دیگر تا معرفی نسل جدید آیفون اپل باقی مانده است، اما اطلاعات فاش شده و تصاویر شماتیک به اشتراک گذاشته شده از آیفون 14 پرو مکس آخرین تغییرات احتمالی طراحی آن را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

هنوز چند ماه دیگر تا معرفی نسل جدید آیفون اپل باقی مانده است، اما اطلاعات فاش شده و تصاویر شماتیک به اشتراک گذاشته شده از آیفون 14 پرو مکس آخرین تغییرات احتمالی طراحی آن را نشان می‌دهند.

طرح‌های شماتیک دقیقی از آیفون 14 پرو مکس اپل به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهند بریدگی بالای نمایشگر دستگاه ابعادی برابر 7.15 میلی‌متر و روزنه کناری آن احتمالا ابعادی برابر 5.59 میلی‌متر خواهد داشت.

تصاویر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که بین بریدگی بیضی شکل و روزنه بالای نمایشگر که محل قرارگیری حسگرهای فیس آیدی و دوربین سلفی هستند، فاصله‌ای وجود خواهد داشت.

آیفون 14 پرو مکس

مشخصات احتمالی آیفون 14 پرو مکس

به نظر می‌رسد با توجه به اطلاعات فاش شده، آیفون 14 پرو مکس از حاشیه‌های باریک 1.95 میلی‌متری بهره خواهد بود که به‌طور قابل‌توجهی نازک‌تر از حاشیه 2.42 میلی‌متری آیفون 13 پرو مکس است. این تغییر منجر به افزایش نسبت نمایشگر به بدنه آیفون جدید می‌شود.

آیفون ۱۴ پرو مکس احتمالا 160.7 میلی‌متر ارتفاع خواهد داشت و عرض دستگاه با دکمه‌های کناری آن ظاهرا 78.53 میلی‌متر خواهد بود. ضخامت موبایل جدید نیز با برآمدگی دوربین اصلی، 12.16 میلی متر خواهد بود.

در گزارش قبلی فاش شده در مورد این گوشی هوشمند گفته شده بود که برآمدگی دوربین در مدل‌های آینده سری آیفون 14 کمی بیشتر خواهد بود که دلیل آن به این موضوع مربوط می‌شود که اپل قصد دارد از سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به جای سنسور معمولی 12 مگاپیکسلی استفاده کند.

انتظار می‌رود مدل پرو مکس نسل بعدی آیفون از نمایشگر 6.7 اینچی بهره ببرد و مدل پرو این سری نیز مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی باشد. در نهایت انتظار می‌رود مدل‌های پرو به تراشه A16 پرو و نسخه‌های استاندارد و مکس به چیپ A16 مجهز شوند که در حقیقت همان A15 با بهبودهای جزئی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی