ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2022 را اعلام کرد

اپل امروز به صورت رسمی از برگزاری کنفرانس WWDC 2022 در فاصله تاریخ 16 تا 20 خرداد (6 تا 10 ژوئن) خبر داد. این رویداد مانند سال‌های اخیر به صورت آنلاین برگزار می‌شود، البته یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۴

اپل امروز به صورت رسمی از برگزاری کنفرانس WWDC 2022 در فاصله تاریخ 16 تا 20 خرداد (6 تا 10 ژوئن) خبر داد. این رویداد مانند سال‌های اخیر به صورت آنلاین برگزار می‌شود، البته یک روز ویژه حضوری برای توسعه‌دهندگان و دانشجویان هم درنظر گرفته شده که البته فضا برای آن محدود خواهد بود.

اپل پیش از سال 2020، کنفرانس‌های WWDC را به صورت حضوری برگزار می‌کرد و هزاران توسعه‌دهنده و البته کارمندان اپل در آن‌ها شرکت‌ می‌کردند، اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که کوپرتینویی‌ها هم مانند بسیاری از شرکت‌ها تصمیم به برگزاری آنلاین رویدادهایشان بگیرند. امسال هم این رویداد به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و تمام توسعه‌دهندگان جهان می‌توانند بطور رایگان و آنلاین در آن شرکت کنند.

کنفرانس WWDC 2022

اپل گفته در رویداد امسال جلسات بیشتری برگزار خواهد شد و آزمایشگاه‌های یادگیری بیشتری دایر خواهد بود. در حالت کلی این کمپانی می‌خواند WWDC22 را به یک رویداد واقعا جهانی تبدیل کند. اپل همچنین میزبان یک روز مخصوص برای توسعه‌دهندگان و دانشجویان در اپل پارک خواهد بود تا کنفرانس را به صورت جمعی مشاهده کنند، البته فضا محدود خواهد بود.

احتمال معرفی iOS 16 در کنفرانس WWDC 2022

انتظار می‌رود اپل در روز اول این کنفرانس مانند سال‌های گذشته از جدیدترین نسخه سیستم عامل‌هایش رونمایی کند. در همین راستا باید منتظر معرفی iOS 16 به همراه iPadOS برای گوشی‌ها و تبلت‌های اپل باشیم.

کوپرتینویی‌ها همچنین از watchOS 9 برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ و مک او اس 13 برای مک‌ها رونمایی خواهند کرد. در نهایت باید منتظر نسخه جدید تی‌وی اواس هم باشیم. تا پیش از برگزاری این رویداد باید منتظر انتشار و البته افشای اطلاعات درباره سیسم عامل‌های اپل باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی