ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

اکثر محتوای فیلیمو در رمضان ۱۴۰۱ رایگان شد

در ماه مبارک رمضان محصولات داخلی و خارجی فیلیمو که سه ماه از انتشارشان گذشته باشد، به صورت رایگان در اختیار کاربران فیلیمو قرار دارد. گفتنیست دسترسی رایگان به محصولات فیلیمو در ایام نوروز هم ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۱۵

در ماه مبارک رمضان محصولات داخلی و خارجی فیلیمو که سه ماه از انتشارشان گذشته باشد، به صورت رایگان در اختیار کاربران فیلیمو قرار دارد. گفتنیست دسترسی رایگان به محصولات فیلیمو در ایام نوروز هم برای کاربران این پلتفرم فراهم شده بود.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، سریال‌ها و برنامه‌های ایرانی فیلیمو که از تاریخ پخش آنها سه ماه گذشته است، بدون هزینه اشتراک در ماه رمضان قابل تماشا هستند.

همچنین علاقه‌مندان به فیلم و سریال‌های خارجی می‌توانند با مراجعه به فیلیمو، در ماه رمضان به تعداد قابل توجهی از محتواهای خارجی مناسب‌سازی‌شده رایگان به ‌صورت زیرنویس یا دوبله دسترسی داشته باشند.

روابط عمومی فیلیمو اعلام کرده، این اقدام به منظور سرگرمی و بهره‌مندی اقشار مختلف انجام شده است.

فیلیمو پیش از این نیز با رایگان کردن دسترسی به محتوای این پلتفرم، چنین شرایطی را فراهم کرده بود.

امکان دسترسی به محتوای رایگان و جذب کاربر

چنین اقداماتی از طرف پلتفرم‌های شبکه خانگی این امکان را در اختیار کاربران قرار خواهد داد که با امکان استفاده رایگان از محتوای تعیین شده از طرف پلتفرم، شانس بررسی وضعیت کاربری و نوع ارائه خدمات آن را هم داشته باشند.

هرچند در این روند کاربران بدون ثبت‌نام و خرید اشتراک، صرفا امکان استفاده از محتوای تعیین شده از طرف پلتفرم را دارند؛ اما همین امکان موقعیت رایگانی را ایجاد خواهد کرد تا کاربران علاوه بر این دسترسی دیگر محتواهای پلتفرم را بررسی کرده و در صورت نیاز خود اقدام به خرید اشتراک کنند.

از آنجایی که این روند بارها از طرف فیلیمو تکرار شده و کاربران بدون ثبت‌نام و خرید اشتراک در زمان‌های گوناگون و به مناسبت‌های مختلف امکان دسترسی رایگان به محتوای این پلتفرم را داشته‌اند.

به نظر می‌رسد این شیوه برای آشنایی کاربران با پلتفرم فیلیمو روشی مناسب بوده و کاربران را برای خرید اشتراک در مراحل بعدی هم مشتاق کرده است. پیش از ماه مبارک رمضان دسترسی رایگان به محتوای مشخص شده در فیلیمو در ایام نوروز هم فراهم شده بود که به نظر می‌رسد با استقبال خوبی همراه بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی