ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز 11
تکنولوژی

مایکروسافت ارسال پیام به کامپیوترهای ویندوز 11 را برای مدیران IT ممکن می‌کند

مدیران IT می‌توانند در آینده نزدیک برای کاربران ویندوز 11 پیام‌های سازمانی ارسال کنند و این پیام‌ها در لاک اسکرین، دسکتاپ و یا بالای تسکبار به نمایش گذاشته می‌شوند. مدیران IT می‌توانند این پیام‌ها را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۲

مدیران IT می‌توانند در آینده نزدیک برای کاربران ویندوز 11 پیام‌های سازمانی ارسال کنند و این پیام‌ها در لاک اسکرین، دسکتاپ و یا بالای تسکبار به نمایش گذاشته می‌شوند.

مدیران IT می‌توانند این پیام‌ها را در Microsoft Endpoint Manager پیکربندی کرده و نحوه نمایش آن‌ها، افرادی که آن‌ها را می‌بینند و همچنین میزان ارسال آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. در این پیام‌ها لوگوی شرکت هم به نمایش گذاشته می‌شود.

رویای مدیران IT با این قابلیت محقق می‌شود. اگر مدیر فناوری اطلاعات هستید و می‌خواهید برای کاربران ویندوز پیام ارسال کنید، مایکروسافت به زودی این گزینه جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

ارتباط بهتر با کارمندان با ارسال پیام پاپ آپ در ویندوز 11

«هینا مکوان»، مدیر محصول گروه ویندوز توضیح می‌دهد که با این روش سازمان‌ها بهتر می‌توانند با کارکنان خود ارتباط برقرار کنند.

لوگوی شرکت می‌تواند در کنار پیام ظاهر شود و همچنین این پیام‌ها می‌تواند شامل لینک‌های وب‌سایت و آدرس‌های اینترنتی شرکت باشد. چنین قابلیتی برای ارائه محتواهای آموزشی بسیار مفید است و می‌تواند به سرعت اطلاعات لازم را در اختیار کارمندان قرار دهد.

مایکروسافت بارها به شکل‌های مختلفی کاربران ویندوز را تشویق کرده از مرورگر اج استفاده کنند. گفتنی است این شرکت پیش از این هرگز به توسعه‌دهندگان برنامه یا شرکت‌های شخص ثالث اجازه نمی‌داد این نوع پیام‌ها را در بالای تسکبار نمایش دهند. اکنون مدیران IT می‌توانند پیام پاپ آپ را به رایانه‌های شخصی ارسال کنند.

با این وجود به نظر می‌رسد اگر ارسال چنین پیام‌هایی بیش از حد باشد، ممکن است باعث انتقاد کاربران شود. همچنین این روش ممکن است از سوی برخی گروه‌ها در فضای سایبری مورد سوءاستفاده قرار گیرد تا کاربران را مجبور کند روی لینک مورد نظر کلیک کرده یا بدافزار نصب کنند.

باید دید این روش در عمل چه مزایا و معایبی دارد و آیا کارمندان از داشتن چنین قابلیتی رضایت خاطر خواهند داشت یا آن را مورد انتقاد قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی