ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رمزارز
تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی: نیمی از دارندگان رمزارز برای اولین بار در 2021 دارایی دیجیتال خریده‌اند

داده‌های صرافی ارزهای دیجیتال جمینی (Gemini) در ایالات متحده نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از دارندگان رمزارز در ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا اقیانوسیه برای اولین بار در سال 2021 دارایی دیجیتالی خود را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

داده‌های صرافی ارزهای دیجیتال جمینی (Gemini) در ایالات متحده نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از دارندگان رمزارز در ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا اقیانوسیه برای اولین بار در سال 2021 دارایی دیجیتالی خود را خریداری کرده‌اند.

در گزارش تهیه شده توسط این صرافی، از حدود ۳۰ هزار کاربر در ۲۰ کشور جهان بین نوامبر ۲۰۲۱ و فوریه ۲۰۲۲ نظرسنجی انجام شده که نشان می‌دهد 2021 سالی پرفروش برای ارزهای دیجیتال بوده است. جالب اینکه تورم باعث پذیرش بیشتر کریپتو در کشورهایی شده که افت ارزش پول را تجربه می‌کنند.

در گزارش جمینی به این موضوع اشاره شده که برزیل و اندونزی از نظر پذیرش رمزارزها در جهان پیشتاز بوده‌‌اند، به گونه‌ای که 41 درصد از افراد مورد بررسی در این کشورها از خرید دارایی دیجیتالی خبر داده‌اند. در حالی که این رقم در ایالات متحده 20 درصد و در بریتانیا 18 درصد است.

سرمایه‌گذاری کریپتو در کشورهای دنیا

آمارها نشان می‌دهند 79 درصد از افرادی که سال گذشته میلادی رمزارز خریداری کرده‌اند، می‌گویند قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در این حوزه دارند.

افرادی که در حال حاضر دارایی رمزارز ندارند و در کشورهایی زندگی می‌کنند که ارزش پول آنها در برابر دلار آمریکا افت می‌کند، بیش از پنج برابر بیشتر احتمال دارد که بخواهند چنین دارایی‌های دیجیتالی را برای رویارویی با تورم بازار خریداری کنند.

تنها 16 درصد از افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی در ایالات متحده و 15 درصد در اروپا موافق بودند که ارزهای دیجیتال در برابر تورم گزینه خوبی است. حال آنکه ۶۴ درصد کاربران اندونزی و هند چنین دیدگاهی را دنبال می‌کنند.

ارزش روپیه هند در پنج سال گذشته 17.5 درصد در برابر ارزش دلار کاهش یافته است. این در حالی است که ارزش روپیه اندونزی بین سال‌های 2011 تا 2020 حدود 50 درصد در برابر ارزش دلار کاهش یافته است.

تنها 17 درصد از اروپایی‌ها در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده‌اند که دارایی‌های دیجیتالی دارند و تنها 7 درصد از آن‌هایی که در حال حاضر رمزارز دارند، اعلام کردند که قصد خرید کریپتو دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی