ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ سری S9 را از رده به روزرسانی حارج کرد
تکنولوژی

سامسونگ رسما به‌ پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی S9 پایان داد

طبق تغییرات انجام شده در صفحه پشتیبانی آپدیت رسمی سامسونگ اخبار بدی برای دارندگان سری گلکسی S9 به گوش می‌رسد و ظاهرا سامسونگ دیگر آپدیتی برای مدل‌های این سری عرضه نخواهد کرد. سری گوشی‌های گلکسی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵

طبق تغییرات انجام شده در صفحه پشتیبانی آپدیت رسمی سامسونگ اخبار بدی برای دارندگان سری گلکسی S9 به گوش می‌رسد و ظاهرا سامسونگ دیگر آپدیتی برای مدل‌های این سری عرضه نخواهد کرد.

سری گوشی‌های گلکسی S9 در سال 2018 عرضه شدند و اکنون بعد چهار سال پشتیبانی بی‌قید و شرط از چرخه به‌روزرسانی سامسونگ خارج شدند. طی چهار سال اخیر گلکسی S9 و S9 پلاس در رده آپدیت‌های سه‌ ماهه قرار گرفتند اما در نهایت این رویداد اجتناب‌ناپذیر از راه رسید و این سری نیز رفت که به تاریخ بپیوندد.

با این وجود هنوز هم ممکن است آپدیتی عجیب و یا مشکلاتی برای رفع کردن باقی مانده باشند. آخرین آپدیت مهمی که سری S9 برای سفت‌افزار خود دریافت کرد اندروید 10 بود اما سامسونگ تایید کرده که به‌روزرسانی گلکسی نوت 9 را به دلیل اینکه کمی دیرتر از باقی گوشی‌های این سری عرضه شد را ادامه خواهد داد.

سامسونگ سری S9 را از رده به روزرسانی حارج کرد

پس از سری S9 نوبت از رده خارج شدن کدام یک از محصولات سامسونگ باشیم؟

بد نیست در ادامه به این نکته اشاره شود که سامسونگ سری گلکسی S10 به بازار آمده در سال 2019 را هم به رده آپدیت‌های سه ماهه منتقل کرده و آخرین به‌روزرسانی مهم این سری در ماه گذشته انجام شده است.

گفتنی است که سامسونگ قبل از رده خارج کردن سری S10 حدودا تا زمان مشابه در سال آتی به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. این شرکت در زمینه به‌روزرسانی از سیاست جدیدی استفاده می‌کند که طبق آن ملزم است تا چهار نسل آپدیت مرتبط با سیستم عامل اندروید را عرضه کند و به‌روزرسانی‌های امنیتی را هم تا پنج سال فراهم کند که متاسفانه این سیاست دیگر پشتیبانی از سری S10 را پوشش نمی‌دهد.

لازم به ذکر است که سامسونگ علاوه بر آپدیت‌های سه ماهه از به‌روزرسانی ماهیانه و سالیانه سفت‌افزار نیز استفاده می‌کند که شامل تمامی محصولات این کمپانی از جمله گجت‌های پوشیدنی آن هم می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • farid47
    farid47 | ۲۴ فروردین ۱۴۰۱

    یکسری ها هستن هنوز دارن با نوت ۴ و ۵ کار میکنن

مطالب پیشنهادی