ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپیک گیمز
تکنولوژی

اپیک از RealityScan رونمایی کرد: برنامه‌ای برای تبدیل تصاویر به مدل‌های سه‌بعدی [تماشا کنید]

شرکت Capturing Reality که سال گذشته توسط اپیک گیمز خریداری شده بود، حالا اپلیکیشن موبایلی با نام RealityScan توسعه داده که با استفاده از دوربین گوشی، می‌تواند عکس‌ها را به مدل‌های سه بعدی تبدیل کند. ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شرکت Capturing Reality که سال گذشته توسط اپیک گیمز خریداری شده بود، حالا اپلیکیشن موبایلی با نام RealityScan توسعه داده که با استفاده از دوربین گوشی، می‌تواند عکس‌ها را به مدل‌های سه بعدی تبدیل کند.

با استفاده از این اپلیکیشن، افراد خلاق می‌توانند اشیاء واقعی اطراف خود را در هر زمانی اسکن کرده و از آن‌ها در پروژه‌های خود استفاده کنند. برای استفاده از اپلیکیشن RealityScan ابتدا باید با حساب اپیک گیمز خود وارد سیستم شوید و سپس برنامه از شما درخواست می‌کند تا حداقل 20 عکس از سوژه مورد نظر خود بگیرید. همچنین برای انجام این کار، می‌توانید انگشت خود را روی دکمه ضبط/عکس‌برداری نگه داشته و فقط دوربین را در اطراف سوژه موردنظر خود جابجا کنید.

پس از اینکه برنامه کار پردازش تصاویر مورد نظر شما را انجام داد، با کمک سرورهای RealityCapture آن را به یک شیء سه بعدی تبدیل می‌کند و می‌توانید اسکن آن را در پلتفرم مدل‌های سه بعدی Sketchfab که سال 2021 توسط اپیک خریداری شد، صادر کنید.

در ادامه می‌توانید مدل سه بعدی خود را در این پلتفرم به سایر کاربران بفروشید یا از آن‌ها در پروژه‌های سه بعدی، واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خود استفاده کنید. همچنین این ابزار به ویژه برای توسعه‌دهندگان بازی مفید خواهد بود که قصد دارند از آیتم خاص در یک محیط مجازی استفاده کنند.

زمان انتشار ابزار جدید اپیک گیمز

اپیک گیمز

اپیک هم اکنون در حال آزمایش نسخه بتا این برنامه با تعداد محدودی از کاربران iOS است تا پیش از عرضه رسمی بازخوردهای آن را دریافت کند. همچنین انتظار می‌رود نسخه نهایی آن در بهار امسال برای کاربران iOS و نسخه اندروید آن در اواخر سال جاری در دسترس قرار بگیرد.

اپیک گیمز همچنین به تازگی موتور بازی‌سازی پیشرفته و نسل جدید آنریل انجین 5 خود را به صورت کاملا رایگان در دسترس تمام توسعه‌دهندگان قرار داده بود که از ویژگی‌ها فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی