ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite منتشر شدند
تکنولوژی

افشای مشخصات و رندرهای وان پلاس Nord CE 2 Lite

پس از عرضه مدل وان پلاس Nord CE 2 در ماه بهمن، حالا این گوشی‌ساز چینی تصمیم گرفته تا نسخه Lite این مدل را هم روانه بازار کند. مشخصات و طراحی این مدل در فضای ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

پس از عرضه مدل وان پلاس Nord CE 2 در ماه بهمن، حالا این گوشی‌ساز چینی تصمیم گرفته تا نسخه Lite این مدل را هم روانه بازار کند. مشخصات و طراحی این مدل در فضای مجازی درز پیدا کرده و انتظار می‌رود تاریخ عرضه در ماه جاری باشد.

 اطلاعات و رندر منتشر شده در خصوص این گوشی اقتصادی توسط Yogesh Brar انجام شده است. آنطور که از تصویر برمی‌آید، طراحی این گوشی هوشمند با ریلمی 9 پرو یکسان است، در حقیقت حتی مشخصات آنها نیز یکسان است.

مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite منتشر شدند

از مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite چه می‌دانیم؟

این گوشی یک نمایشگر 6.58 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به همراه پانچ هول دارد. به نظر می‌رسد بلندگوی آن در بالا، کلید ولوم در سمت چپ و کلید پاور که به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند در سمت راست قرار گرفته باشد، این مدل متاسفانه مثل برادر بزرگ خود Nord CE 2 از Alert Slider برخوردار نیست.

وان پلاس دارای سیستم دوربین سه‌گانه است و مدل چینش آنها دقیقا مانند دوربین ریلمی 9 پرو است. البته حسگرها متفاوتند و شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز مونو 2 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود، دوربین سلفی هم دارای یک لنز 16 مگاپیکسلی است.

گفتنی است که این گوشی هوشمند 5G از تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام بهره می‌برد که توسط رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی همراهی می‌شود. با وجود گزارشاتی مبنی بر یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، اما ظاهرا وان پلاس یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 33 واتی دارد.

این مدل OxygenOS 11 را اجرا می‌کند و اندروید 11 هم خواهد داشت.

در نهایت این گوشی اخیرا در سایت گواهینامه Bluetooth SIG نیز دیده شده و دارای بلوتوث نسخه 5.1 و شماره مدل GN2200 است. همچنین در زمینه قیمت نیز می‌توان انتظار یک گوشی 265 دلاری را داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی