ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نمایشگاه IFA 2022
تکنولوژی

نمایشگاه IFA 2022 شهریورماه به صورت حضوری برگزار می‌شود

سال گذشته برگزاری حضوری بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا یعنی ایفا 2021 لغو شد. اما امسال ظاهرا قرار است نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ از11 تا 15 شهریورماه 1401 در برلین آلمان به صورت حضوری برگزار شود. در ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

سال گذشته برگزاری حضوری بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا یعنی ایفا 2021 لغو شد. اما امسال ظاهرا قرار است نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ از11 تا 15 شهریورماه 1401 در برلین آلمان به صورت حضوری برگزار شود.

در این رویداد کمپانی‌های مطرح و سرشناس حضور پیدا می‌کنند و از جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود رونمایی می‌کنند.

نمایشگاه IFA 2022

به گزارش منبع مرتبط، نمایشگاه فناوری IFA 2022 امسال به صورت حضوری برپا می‌شود. این رویداد از 2 تا 6 سپتامبر 2022 (11 تا 15 شهریور 1401) رسما در برلین آلمان پذیرای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

خوشبختانه فروکش کردن شیوع ویروس کرونا شرایطی را فراهم کرده تا بتوانیم امسال شاهد برگزاری حضوری IFA 2022 باشیم. در نتیجه اگر شرایط به همین نحو پیش برود و باز هم مشکلی پیش نیاید، برگزاری این نمایشگاه همچنان برقرار خواهد بود و اختلالی در آن ایجاد نمی‌شود.

لغو شدن IFA 2021 به دلیل دنیا گیری ویروس کووید 19 سبب شد تا بسیاری از علاقه‌مندان دنیای فناوری ناامید شوند. این موضوع همچنین از جذابیت‌های حوزه فناوری در سال 2021 کاست. علاقه‌مندانی که می‌خواهند در این رویداد شرکت کنند، هم‌اکنون قادر هستند تا بلیط‌های این نمایشگاه را بدون نیاز به ارائه کارت واکسیناسیون خریداری کنند.

گفته می‌شود که تاکنون بازدیدکنندگان این نمایشگاه از 115 کشور بلیط تهیه کرده‌اند. خوشبختانه این موضوع نشان می‌دهد که محدودیت‌ها در حال کم‌تر شدن هستند و دنیای فناوری می‌توان دوباره به دوران پیش از کرونا بازگردد.

به نظر شما بازگشایی حضوری رویداد IFA 2022 امیدوار کننده است یا احتمالا باز هم باید شاهد لغو شدن این رویداد باشیم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی