ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A54
تکنولوژی

طرح مفهومی گلکسی A54 زبان طراحی آن را نشان می‌دهد

هرچند زمان زیادی از معرفی گلکسی A53 نگذشته است، اما اکنون شاهد انتشار تصاویری از طرح مفهومی گلکسی A54 سامسونگ هستیم. بر اساس این طرح مفهومی به نظر می‌رسد که قرار نیست شاهد اعمال تغییرات ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۵

هرچند زمان زیادی از معرفی گلکسی A53 نگذشته است، اما اکنون شاهد انتشار تصاویری از طرح مفهومی گلکسی A54 سامسونگ هستیم. بر اساس این طرح مفهومی به نظر می‌رسد که قرار نیست شاهد اعمال تغییرات چشمگیری در ظاهر این دستگاه باشیم.

LetsGoDigital این بار طرح مفهومی جدیدی از گوشی میان‌رده بعدی سامسونگ را به اشتراک گذاشته است که طراحی و ظاهر احتمالی آن را نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر، با نمایشگری مواجه خواهیم بود که در اطراف آن حاشیه‌های بسیار نازکی به چشم می‌خورد. در بالا و مرکز این نمایشگر حفره‌ای قرار دارد که دوربین سلفی در آن جا خوش کرده است و شیشه لبه‌های قاب جلویی به میزان کمی انحنا دارد.

گلکسی A54

قاب پشتی نیز شباهت زیادی با نسل فعلی دارد. در این بخش ماژول دوربین مستطیلی شکلی دیده می‌شود که چهار سنسور تصویر و فلش LED را به صورت عمودی در خود جا داده است. همچنین به نظر می‌رسد که سنسورهای دوربین کمی از بدنه آن بیرون زده باشند.

مشخصات احتمالی گلکسی A54 سامسونگ

در کنار انتشار طرح مفهومی گلکسی A54 مشخصات احتمالی این دستگاه نیز در اینترنت منتشر شده است. انتظار می‌رود که این گوشی به نمایشگر 6.5 اینچی یا کوچک‌تر Super AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتزی مجهز شود. دوربین اصلی میان رده سامسونگ از سنسورهای 65، 12 و دو گزینه 5 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. همچنین برای سلفی گرفتن با این گوشی می‌توانید از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن استفاده کنید.

این گوشی در دو نسخه با 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان خواهد رسید. گفته می‌شود که قابلیت ارتقاء میزان حافظه با استفاده از اسلات microSD نیز همچنان در این دستگاه فراهم خواهد بود.

دور از ذهن نیست که سامسونگ از جدیدترین نسل رابط‌کاربری خود در گلکسی A54 5G استفاده کند و احتمالا به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    خیلی مسخره
    حداقل طرح دوربین ها رو عوض کن مربعی یا طرح اس 20 اولترا بزن

مطالب پیشنهادی