ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 10
تکنولوژی

وان‌پلاس 10 با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9000 در راه است

وان پلاس 10 هنوز رونمایی نشده و کاربران زیادی منتظر عرضه آن به بازار هستند. هرچند وان پلاس 10 پرو که در گذشته معرفی شده بود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد اما ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

وان پلاس 10 هنوز رونمایی نشده و کاربران زیادی منتظر عرضه آن به بازار هستند. هرچند وان پلاس 10 پرو که در گذشته معرفی شده بود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد اما به گفته برخی منابع، نسخه استاندارد آن با تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی 9000 راهی بازار می‌شود.

Yoges Brar یکی از منابع حوزه فناوری توضیح می‌دهد که وان پلاس 10 به زودی معرفی خواهد شد و از نسخه پرو خود متفاوت خواهد بود. به گفته او، این دستگاه از تراشه دیمنسیتی 9000 بهره می‌برد و علاوه بر این عرضه محدودی خواهد داشت.

وان پلاس 10

وان پلاس 10 اولترا، دیگر گوشی در حال توسعه از این خانواده

در نظر داشته باشید که این موضوع تنها در حد یک حدس و گمان است و هنوز به صورت رسمی اعلام نشده؛ بنابراین نمی‌توان به طور قطع تأیید کرد که وان‌پلاس 10 با این تراشه معرفی می‌شود. همچنین این افشاگر در انتها توییت خود اشاره می‌کند که نسخه اولترا این مجموعه نیز در دست توسعه قرار دارد و در آینده شاهد معرفی آن خواهیم بود.

وان پلاس هنوز به طور رسمی در مورد دو گوشی وان پلاس 10 یا نسخه اولترا آن بیانیه‌ای منتشر نکرده است. همچنین هیچ اطلاعاتی مبنی بر تاریخ عرضه احتمالی این مدل‌ها وجود ندارد. با این حال، این اولین باری نخواهد بود که گفته می‌شود سازنده گوشی چینی دستگاه پرچمدار خود را به تراشه‌های مدیاتک مجهز می‌کند. پیش از این نیز اخباری درباره گوشی وان پلاس 10R شنیده می‌شد که از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 بهره می‌برد. البته وجود این دستگاه نیز هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

اخیرا گفته شده بود که وان‌ پلاس تا پایان سال 2022 حداقل از 5 گوشی جدید رونمایی می‌کند که در آن لیست به وان‌ پلاس‌ 10 اولترا اشاره شده بود که قرار است در اواخر فصل سوم 2022 عرضه شود، اما هیچ اشاره‌ای به نسخه اصلی این مجموعه نشده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی