ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امیزفیت از مدل جدید و ارزان‌تر ساعت هوشمند GTS 2 مینی رونمایی کرد

بیش از یکسال پیش ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی با قیمت نزدیک به 92 دلار در هند عرضه شد. حالا محبوبیت این محصول باعث شده امیزفیت از نسخه جدید این ساعت هوشمند با قیمت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

بیش از یکسال پیش ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی با قیمت نزدیک به 92 دلار در هند عرضه شد. حالا محبوبیت این محصول باعث شده امیزفیت از نسخه جدید این ساعت هوشمند با قیمت پایین‌تر، نزدیک به 80 دلار رونمایی کند که از دو روز دیگر وارد بازار این کشور می‌شود. با وجود کاهش قیمت، ویژگی‌های این محصول تغییری نسبت به گذشته نداشته‌اند.

مشخصات مدل جدید امیزفیت GTS 2 مینی

این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.55 اینچی امولد با رزولوشن 306 در 354 پیکسل و روشنایی 450 نیت مجهز شده که بیش از 80 واچ فیس دارد، البته برای حالت نمایشگر همیشه روشن، با 60 واچ فیس روبه‌رو هستیم.

جنس بدنه این محصول تفاوتی با نسخه قبلی‌اش ندارد و همچنان با آلیاژ آلومینیوم با پنل پشتی پلاستیکی و بند سیلیکونی روبه‌رو هستیم. وزن این محصول بدون بند به 19.5 گرم می‌رسد و بدنه‌اش تا فشار 5 ATM در برابر آب مقاوم است، بنابراین می‌توانید با آن شنا کنید.

باتری 220 میلی آمپر ساعتی مورد استفاده در ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 مینی در استفاده عادی تا 14 روز دوام می‌آورد. البته در استفاده سنگین این مدت به 7 روز کاهش می‌یابد، هرچند در حالت پایه که اکثر قابلیت‌ها غیرفعال می‌شوند، محصول امیزفیت تا 21 روز شارژدهی دارد.

امیزفیت GTS 2 مینی

این ساعت هوشمند امیزفیت از بیش از 68 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از سنسور سنجش ضربان قلب اپتیکال BioTracker 2 PPG بهره می‌برد که می‌تواند میزان اکسیژن خون را هم اندازه‌گیری کند. از سنسورهای دیگر این محصول می‌تواند به سنسور نور محیط و شتاب‌سنج اشاره کرد. این محصول همچنین از یک میکروفن بهره می‌برد.

این دستگاه ردیابی GPS داخلی دارد، بنابراین می‌تواند بطور دقیق فعالیت‌های خارج از خانه را اندازه‌گیری کند و برای اینکار نیازی به اتصال به گوشی‌های هوشمند ندارد. این محصول فاقد فشارسنج است که روی برخی حالات ورزشی تاثیر منفی دارد.

نسخه جدید امیزفیت GTS 2 مینی در رنگ‌های آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شود و از دو روز دیگر یعنی دوشنبه با قیمت 80 دلار در هند به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی