ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نیکولا تسلا
خودرو

رقص پهپادها در مراسم افتتاحیه ابرکارخانه تسلا و ترسیم چهره نیکولا تسلا [تماشا کنید]

تسلا اخیرا در تگزاس سومین کارخانه گیگافکتوری در آمریکا را افتتاح و به همین مناسبت رویدادی به نام Cyber Rodeo را برپا کرد. در ابتدای این مراسم تعداد زیادی پهپاد در آسمان شب به پرواز ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

تسلا اخیرا در تگزاس سومین کارخانه گیگافکتوری در آمریکا را افتتاح و به همین مناسبت رویدادی به نام Cyber Rodeo را برپا کرد. در ابتدای این مراسم تعداد زیادی پهپاد در آسمان شب به پرواز درآمدند و طرح‌های مختلفی از چهره نیکولا تسلا گرفته تا مدل Y، سایبرتراک و حتی میم اینترنتی دوج را به نمایش گذاشتند.

این نمایش پهپادی ابتدا با لوگوی مراسم Cyber Rodeo آغاز شد. سپس نام کارخانه یعنی گیگاتگزاس به نمایش درآمد. بعد پهپادها چهره فردی را نشان دادند که برخی رسانه‌ها به اشتباه تصور کردند ایلان ماسک است. با این حال، این شخص در واقع نیکولا تسلا، مخترع و مهندس برق شهیر بود که نام شرکت تسلا هم با الهام از او انتخاب شده است. ادای احترام برگزارکنندگان مراسم به نیکولا تسلای افسانه‌ای شایسته تحسین است.

در ادامه پهپادها به آرامی به یک تسلا مدل Y تغییر حالت دادند و بعد به سراغ نمایش نقشه ایالت تگزاس رفتند. سپس پهپادها آرایش خود را به شکل یک وانت سایبرتراک درآوردند که قرار است در کارخانه تگزاس با شتاب بیشتری به سمت تولید حرکت کند. این محصول اولین بار در سال 2019 معرفی شد اما هنوز به بازار نیامده و طبق برنامه‌ریزی قرار است از سال 2023 به دست علاقه‌مندان برسد.

نیکولا تسلا

تسلا دوج را هم به نمایش درآورد

پس از سایبرتراک نوبت یکی از موضوعات مورد علاقه شخص ایلان ماسک یعنی میم اینترنتی دوج بود. پهپادها در آسمان آستین تگزاس طرحی از سگ دوج را به نمایش درآوردند که نماد رمزارز پرطرفدار دوج کوین هم محسوب می‌شود. مدیرعامل تسلا تاکنون بارها به طرق مختلف نسبت به این رمزارز و نماد آن ابراز علاقه کرده است.

همان طور که گفتیم، گیگافکتوری تگزاس گام مهم دیگری در زمینه تولید محصولات مدل Y و سایبرتراک خواهد بود. مدل Y در این کارخانه با یک باتری جدید ساخته می‌شود که احتمالا می‌تواند عمر بالاتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mrart
    mrart | ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

    بی نظیره اینا کجان
    بعد ما هنوز ب فکر اینن با کدوم پا وارد دسشویی بشن

مطالب پیشنهادی