ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
کسب و کار

ایلان ماسک در جلسه‌ای به ابهامات کارمندان توییتر پاسخ می‌دهد

ایلان ماسک به‌زودی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره با کارمندان توییتر دیدار می‌کند تا به بخشی از پرسش‌ها و نگرانی‌های آن‌ها پاسخ دهد. این ملاقات در قالب یک جلسه پرسش و پاسخ آزاد برگزار ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

ایلان ماسک به‌زودی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره با کارمندان توییتر دیدار می‌کند تا به بخشی از پرسش‌ها و نگرانی‌های آن‌ها پاسخ دهد. این ملاقات در قالب یک جلسه پرسش و پاسخ آزاد برگزار خواهد شد تا به سوالات کارمندان این شرکت پاسخ داده شود.

به گزارش واشنگتن پست، «پاراگ آگراوال»، مدیرعامل توییتر در ایمیلی به کارمندان این شرکت اعلام کرد: «به دنبال معرفی عضو جدید هیئت مدیره، بسیاری از شما سوالات گوناگونی درباره ایلان ماسک داشتید و می‌خواهم از شما دعوت کنم سوالاتتان را از خود او بپرسید.»

توییتر هنوز تاریخ دقیق این جلسه را اعلام نکرده است. ماسک اخیرا درگیر رویداد افتتاحیه کارخانه گیگافکتوری تسلا در تگزاس بود و از تسهیل شرایط برای تولید سایبرتراک خبر داد. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم ثروتمندترین فرد دنیا که اکنون به بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر تبدیل شده، چه زمانی با کارمندان این شرکت دیدار خواهد کرد.

ایلان ماسک

کارمندان نگران پیوستن ایلان ماسک به توییترند

به فاصله کوتاهی پس از اعلام خرید تقریبا 3 میلیارد دلاری سهام توییتر توسط مدیرعامل تسلا، مشخص شد که او قرار است به عنوان عضوی از هیئت مدیره این شرکت ایفای نقش کند. ولی این خبر ظاهرا به مذاق بسیاری از کارمندان این شبکه اجتماعی که نگران تاثیرات این چهره جنجالی بر شرکت خود بودند، خوش نیامد. ماسک در گذشته از شیوه مدیریت توییتر و سیاست‌های اجرایی آن انتقاد کرده بود. او حتی ایده راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی مستقل را مطرح کرده بود که می‌توانست به رقیبی برای توییتر تبدیل شود.

یکی از کارمندان توییتر در گزارش واشنگتن پست می‌گوید اگر کارمندان شرکت مانند ماسک در توییتر محتوا منتشر می‌کردند، به احتمال زیاد باید به بخش منابع انسانی پاسخ می‌دادند. اما ثروتمندترین فرد دنیا با وجود همه توییت‌های جنجالی خود به عضویت هیئت مدیره درآمده است.

ماسک در گذشته درباره کووید-19 و واکسیناسیون، پوشش رسانه‌ای پیرامون شرکت‌های خود و سیاست‌مدارانی مثل «برنی سندرز» و «الیزابت وارن» اظهارنظرهای جنجالی داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • peyman17
    peyman17 | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    این نکته رو ذکر می کردید که روزنامه واشینگتن پست متعلق به رقیب آقای ایلان ماسک یعنی جف بزوس هستش

  • realtime
    realtime | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    توییتر خیلی مفت نیست؟😂

مطالب پیشنهادی