ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تخت گیمینگ
تکنولوژی

این تخت گیمینگ متحرک شما را از حرکت بی‌نیاز می‌کند [تماشا کنید]

گیمرها معمولا به دنبال میز و صندلی‌های خاصی هستند تا در مدتی که پشت کامپیوتر می‌نشینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند. حالا برند ژاپنی Bauhutte تخت گیمینگ ویژه‌ای برای گیمرها ساخته که می‌تواند کاربر را ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

گیمرها معمولا به دنبال میز و صندلی‌های خاصی هستند تا در مدتی که پشت کامپیوتر می‌نشینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند. حالا برند ژاپنی Bauhutte تخت گیمینگ ویژه‌ای برای گیمرها ساخته که می‌تواند کاربر را از حالت خوابیده به نشسته ببرد و در عین حال تجهیزات را در دسترس فرد نگه دارد.

تخت گیمینگ Bauhutte Electric Gaming Bed و Bed Desk دو محصولی هستند که برای راحتی گیمرها در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند. کامپیوتر روی میزی قرار می‌گیرد که قابل جابه‌جایی است و زیر آن می‌توانید روی تختی بخوابید که از فریم‌های مختلفی تشکیل شده و این فریم‌ها قابل بالا و پایین رفتن‌ هستند.

ریموت کنترلی که همراه این دستگاه ارائه می‌شود، امکان تنظیم ارتفاع فریم زیر سر و زیر زانو را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول همچنین با لوازم جانبی متعددی عرضه می‌شود. یکی از این لوازم جانبی «واگن انرژی» نام دارد که می‌توانید خوراکی‌ها را داخل آن قرار دهید. لباس راحتی نینجا هم در واقع بخشی از یک سبک زندگی جدید را به کاربر ارائه می‌کند.

تخت گیمینگ

تخت گیمینگ متحرک برای افرادی که مشکل حرکتی دارند

نکته جالب این‌جاست که Bauhutte قبلا در سال 2020 نسخه غیربرقی این محصول را ساخته بود، اما امسال امکانات این دستگاه را به حد اعلا رسانده و حداکثر آسودگی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. این تخت خواب بیش از همه به درد کسانی می‌خورد که در محیط‌های کوچک – مثلا یک اتاق – زندگی می‌کنند و می‌خواهند تمام وسایل خود از جمله تخت و میز را در یک محیط کوچک جا بدهند. این دستگاه همچنین می‌تواند برای کسانی که دچار مشکلات حرکتی هستند مفید باشد.

اگر دهه‌ها تحقیق پیرامون ارگونومی را کنار بگذارید، این دستگاه برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند تا پاسی از شب بازی کنند و بعد با یک دکمه بدون تکان خوردن، سر جای خود دراز بکشند و به خواب بروند. قیمت این تخت خواب حدود 480 دلار و اندازه آن تقریبا 2 در 1 متر است. با این حال به نظر می‌رسد که این محصول فعلا فقط در ژاپن به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد مهدی نعمت الهی
    محمد مهدی نعمت الهی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

    شرمنده این رو میگم ولی این همون تخت بیمارستان vip خودمون هست😅

مطالب پیشنهادی