ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

احتمال عرضه گلکسی واچ 5 سامسونگ به همراه یک باتری فوق قدرتمند
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا روی گلکسی واچ 5 پرو با باتری فوق قدرتمند کار می‌کند

شرکت سامسونگ با سری گلکسی واچ 4 ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را به مخاطبین خود ارائه کرد که تنها یک ایراد داشتند و آن هم چیزی نبود جز عمر باتری. حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

شرکت سامسونگ با سری گلکسی واچ 4 ساعت‌های هوشمند فوق‌العاده‌ای را به مخاطبین خود ارائه کرد که تنها یک ایراد داشتند و آن هم چیزی نبود جز عمر باتری. حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند با نسخه جدیدی از نسل بعدی ساعت هوشمندشان با نام گلکسی واچ 5 پرو، این مشکل را برطرف کنند.

طبق شایعاتی که امروز دست به دست شده‌اند، بایست انتظار عرضه نسخه برتر این خانواده تحت عنوان احتمالی واچ 5 پرو را هم داشته باشیم که بالاتر از واچ 5 و واچ 5 کلاسیک قرار خواهد گرفت.

گفته شده که این مدل واچ 5 پرو قرار است یک باتری 572 میلی‌آمپری داشته باشد، برای اینکه بهتر متوجه تفاوت این باتری با مدل‌های پیشین شوید این نکته را در نظر داشته باشید که بزرگ‌ترین باتری استفاده شده در گلکسی واچ 4 و کلاسیک تنها 361 میلی‌آمپر بوده است.

احتمال عرضه گلکسی واچ 5 سامسونگ به همراه یک باتری فوق قدرتمند

سایر اطلاعات موجود درباره سامسونگ گلکسی واچ 5  پرو

با توجه به باتری 572 میلی‌آمپری می‌توان گفت که مدل جدید حدود 60 درصد افزایش ظرفیت دارد اما احتمالا این عمر این باتری نیز برای کاربران پرمصرف زیر 48 ساعت دوام خواهد آورد. به عبارت دیگر اگر جزو اشخاصی نیستید که تمام ویژگی‌های ساعت هوشمند خود را روشن می‌کنند، می‌توانید کارکردی بیش از 2 روز را از واچ 5 پرو انتظار داشته باشید که امر هیجان‌انگیزی به شمار می‌رود.

البته که باتری بزرگ‌تر می‌تواند معانی دیگری نیز داشته باشد، اولا که گلکسی واچ 5 پرو می‌تواند حتی از مدل گران قیمت واچ 4 کلاسیک 46 میلی‌متری هم گران‌تر و یا سنگین‌تر باشد، دوما با اینکه شماره مدل SM-R925 متعلق به گلکسی واچ 5 پرو در چندین سازمان صدور گواهی کره‌ای ثبت شده اما همچنان تمامی اطلاعات کنونی شایعات تایید نشده محسوب می‌شوند.

تنها استدلال موجود مبنی بر ساخت چنین ساعتی از سوی سامسونگ، وجود شماره مدل مذکور و استفاده از حرف R در آن است که برای محصولات پوشیدنی سامسونگ استفاده می‌شود. هنوز هیچ گونه جزییات دیگری منتشر نشده و حتی منبع خبر نیز وجود واچ 5 پرو را به شکل 100 درصدی تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی