ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایلان ماسک توییتر
تکنولوژی

ایلان ماسک به دنبال تغییرات در «توییتر بلو»: کاهش قیمت و امکان پرداخت با دوج کوین

ایلان ماسک به عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر و عضو جدید هیئت مدیره این شرکت در چند توییت در این شبکه اجتماعی اعلام کرد که تغییراتی باید در سرویس «توییتر بلو» اعمال شود. او گفت افزون ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

ایلان ماسک به عنوان بزرگ‌ترین سهام‌دار توییتر و عضو جدید هیئت مدیره این شرکت در چند توییت در این شبکه اجتماعی اعلام کرد که تغییراتی باید در سرویس «توییتر بلو» اعمال شود. او گفت افزون بر کاهش قیمت باید تبلیغات را حذف کرد، تیک مخصوصی را برای کاربران این سرویس در نظر گرفت و امکان پرداخت هزینه با دوج کوین را فراهم کرد.

مدیرعامل تسلا چند روز پیش 9.2 درصد از سهام توییتر را با پرداخت مبلغ تقریبی 3 میلیارد دلار خرید و اکنون اظهارات جالبی درباره سرویس پریمیوم توییتر بلو داشته است. او گفت قیمت ماهانه این سرویس باید از 3 دلار به 2 دلار کاهش پیدا کند. البته کاربران برای دسترسی به این قیمت باید اشتراک یک ساله بخرند و تا 60 روز تیک مخصوص دریافت نکنند. ماسک گفت هر کاربر باید بتواند با پول محلی خود امکان خرید داشته باشد. توئیتر بلو در حال حاضر در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است.

توییت‌های ایلان ماسک

توییتر به پرداخت با دوج کوین مجهز شود

عضو جدید هیئت مدیره توییتر پیشنهاد داد که تبلیغات از سرویس توییتر بلو حذف شود: «اگر توییتر برای بقا به درآمد تبلیغات وابسته باشد، اهرم فشار شرکت‌ها برای دیکته سیاست‌هایشان بیشتر می‌شود.» ماسک همچنین درخواست کرد که گزینه‌ای برای خرید با دوج کوین در دسترس کاربران قرار بگیرد. او از مخاطبان خود خواست که نظرشان را در این باره بیان کنند.

تیم مدیریت توئیتر هنوز به پیشنهادهای ایلان ماسک واکنشی نشان نداده است. این شرکت از چند وقت پیش این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود که با استفاده از بیت کوین از محتواسازان مورد علاقه خود حمایت مالی داشته باشند.

ماسک همچنین از طریق یک نظرسنجی از مخاطبان خود پرسید با توجه به این که هیچ‌کس به شعبه سان فرانسیسکو توییتر نمی‌رود، آیا بهتر نیست که این ساختمان به مرکزی برای اسکان بی‌خانمان‌ها تبدیل شود؟ تاکنون بیش از 650 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و 91 درصد به آن پاسخ مثبت داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی