ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عینک آفتابی شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از عینک آفتابی Pilota با قیمت 132 دلار رونمایی کرد

شیائومی پیش از تعطیلات تابستانی، محصول جدیدی را معرفی کرده که احتمالا برای تمام طرفداران سفر مناسب باشد: یک جفت عینک آفتابی جدید که برچسب قیمتی 132 دلار را یدک می‌کشد. عینک آفتابی شیائومی Pilota ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

شیائومی پیش از تعطیلات تابستانی، محصول جدیدی را معرفی کرده که احتمالا برای تمام طرفداران سفر مناسب باشد: یک جفت عینک آفتابی جدید که برچسب قیمتی 132 دلار را یدک می‌کشد.

عینک آفتابی شیائومی Pilota جدیدترین محصول حوزه مد این شرکت چینی است که برای طراحی آن از «آسمان» الهام گرفته شده است. در عینک آفتابی شیائومی از نشانه‌های طراحی مشابه عینک‌های خلبانی استفاده شده اما محصول چینی‌ها بسیار باریک‌تر از نمونه‌های حرفه‌ای موجود در بازار برای خلبانان است.

مد خلبانی از قرن 20 تا 21 به دلیل طراحی ماندگارش تغییر زیادی کرده و ظاهرا شیائومی به همین دلیل از چنین طراحی استفاده کرده و قصد داشته تا تجربه‌ای ماندگار از حوزه مد را در دسترس عموم مشتریان خود قرار دهد.

ویژگی‌ها و قیمت عینک آفتابی شیائومی

عینک آفتابی شیائومی

با وجود باریک بودن، عینک آفتابی شیائومی از دوام بسیار خوبی بهره می‌برد و هیچ نیازی به نگرانی مشتریان از این بابت وجود ندارد. این محصول از فریم آلومینیومی فولاد ضد زنگ با کیفیت بهره می‌برد چرا که طبق گفته شیائومی، راحتی کاربر و دوام دو نکته اساسی طراحی عینک‌ها محسوب می‌شود.

علاوه بر این، عینک آفتابی Pilota از لنزهای قطبی نایلونی پیشرو صنعت بهره می‌برند که توسط شرکت‌های آلمانی ساخته شده است. لنز عینک‌ها دارای چندین قابلیت شکست نور مانند محافظت UV400 است که نسبت به عینک آفتابی معمولی، بیشتر از چشم انسان‌ها در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش خورشید محافظت می‌کند.

همچنین، لنزها با یک لایه نازک از رنگ شفاف محافظ پوشانده شده‌اند که این امر باعث مقاومت بیشتر عینک در برابر تعرق، اثر انگشت، چربی و سایر مایعات چسبناک می‌شود.

عینک آفتابی شیائومی

شیائومی عینک‌های آفتابی Pilota را در دو رنگ جذاب مشکی و آبی وارد بازار چین کرده است و هم اکنون می‌توان در این کشور آن‌ها را با قیمت 132 دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی