ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

اعتراض مجدد رئیس پلیس راهور ناجا به کیفیت پایین خودروها

متاسفانه در مسافرت های نوروزی بیش از 800 نفر از هموطنانمان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده اند. این شرایط در کنار عدم واکنش خودروسازان و وزات سمت، بار دیگر با اعتراض ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

متاسفانه در مسافرت های نوروزی بیش از 800 نفر از هموطنانمان جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده اند. این شرایط در کنار عدم واکنش خودروسازان و وزات سمت، بار دیگر با اعتراض رئیس پلیس راهور ناجا همراه شده است. سردار کمال هادیانفر در مورد امنیت و کیفیت خودروهای داخلی اعلام کرد: «در نامه‌ای به رئیس جمهور و دادستانی تاکید کردم که خودروسازان نسبت به کیفیت خودروها مسئول هستند و ما باید بر تولید خودروی ایمن و باکیفیت نظارت داشته باشیم.»

در ایران هر 30 دقیقه یک نفر در اثر تصادفات رانندگی کشته می‌شود با این که گفته می‌شود سهم اصلی در این مرگ میر خطای انسانی است اما قطعا اگر خودروهای ایرانی ایمن‌تر بودند سهم کشته شدگان بسیار کمتر می‌شد. امنیت و کیفیت خودروهای داخلی از پر چالش‌ترین مباحث و البته تکراری‌ترین‌ها محسوب می‌شود.
سردار سید کمال هادیانفر ادامه داد: «سازمان استاندارد و وزارت صمت باید بروند و ببینند چرا کیسه هوا باز نمی‌شود، چرا ترمز‌ ای بی اس کار نمی‌کند و چرا با یک تصادف، ماشین منفجر می‌شود؟ چرا باید ماشین مچاله شود و سرنشینان آن حتی امکان خروج از خودرو را نداشته باشند؟ دیگر جای دفاع نیست. وقتی می‌گوییم آلیاژ خودرویی مشکل دارد خب بروید آن را درست کنید از چه چیزی دفاع می‌کنید؟»
وی در پایان گفت: «اگر سازمان‌های مربوطه و دستگاه‌ها به وظایف خود عمل نکنند ما به خودرو‌های نا ایمن پلاک نخواهیم داد. همچنین براساس قانون، پلیس موظف است تا سهم مقصران در تصادفات را اعلام کند و در صورت عدم نتیجه، ما نهادهای بالا دست را نیز مسئول حوادث اعلام خواهیم کرد»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pop_0098
    pop_0098 | ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

    معلوم نیست اینا را میگه به ما مردم یا به اونا میگه برای چیز دیگه ای که بهش بدن دست از سرشون بردار

  • avvvvab
    avvvvab | ۲۳ فروردین ۱۴۰۱

    مدیریت التماسی مثل غسل ارتماسی رمضان بی‌فایده است
    تا راهور شماره ندهد که قراضه راه نمی‌افتد
    و السلام

مطالب پیشنهادی