ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو ایکس نوت
تکنولوژی

گوشی ویوو ایکس نوت با نمایشگر 7 اینچی و تبلت ویوو پد با اسنپدراگون 870 معرفی شدند

ویوو از یک تبلت و یک گوشی بزرگ در حد و اندازه تبلت‌ها رونمایی کرد. ویوو ایکس نوت یک محصول 7 اینچی است که نمی‌توانید به راحتی با یک دست از آن استفاده کنید. از ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۰

ویوو از یک تبلت و یک گوشی بزرگ در حد و اندازه تبلت‌ها رونمایی کرد. ویوو ایکس نوت یک محصول 7 اینچی است که نمی‌توانید به راحتی با یک دست از آن استفاده کنید. از سوی دیگر، ویوو پد هم معرفی شده تا نیاز طرفداران تبلت‌ها را برطرف کند.

ویوو ایکس نوت

این گوشی هوشمند غول‌پیکر از نمایشگر 7 اینچی سامسونگ E5 امولد استفاده می‌کند که دارای رزولوشن +QHD است و به درد چندوظیفگی می‌خورد. نسبت تصویر در این دستگاه 21:10 است که ویوو ادعا می‌کند برای تماشای محتوا و چندوظیفگی بهتر از سایر نسبت‌هاست. حداکثر روشنایی صفحه ایکس نوت به 1500 نیت می‌رسد و 112 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. مرجع DisplayMate به این نمایشگر امتیاز +A را داده است.

ویوو ایکس نوت

ویوو ایکس نوت از یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده می‌کند. اندازه این حسگر چنان بزرگ است که می‌تواند به‌طور همزمان دو انگشت را اسکن کند و قادر است با این کار امنیت دستگاه را به ادعای ویوو 50 هزار برابر افزایش دهد.

ویوو ایکس نوت

قلب تپنده پرچمدار ویوو، اسنپدراگون 8 نسل 1 است که همراه با 8/12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این شرکت همچنین برای اولین بار روی تراشه اسنپدراگون از واحد پردازش امن استفاده می‌کند تا امنیت دستگاه را ارتقا دهد.

ویوو ایکس نوت

ویوو ایکس فولد در قاب عقب با چهار دوربین از راه می‌رسد. سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN1 که با اندازه 1/1.3 اینچی، پیکسل‌های 2.4 میکرومتری و دیافراگم f/1.57 عملکرد بسیار خوبی در محیط‌های کم‌نور دارد. این دوربین با همکاری برند ZEISS ساخته شده است. ایکس نوت همچنین یک دوربین پریسکوپ با فاصله کانونی 125 میلی‌تری، زوم اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتال 60 برابری دارد.

ایکس نوت برای زوم‌های متوسط از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری بهره می‌برد. و در نهایت یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی با میدان دید 114 درجه‌ای دارد. در جدول زیر مشخصات کامل این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

ویوو X نوت
نمایشگر7 اینچی با رزولوشن +QHD
تراشهاسنپدراگون 8 نسل 1
رم8/12 گیگابایت
حافظه داخلی256/512 گیگابایت
دوربین اصلیچهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی
دوربین سلفی16 مگاپیکسلی
سیستم عاملاندروید 12
رابط کاربریOrigin OS
باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
سیستم بیومتریکسنسور زیر نمایشگر با قابلیت تشخیص دو انگشت همزمان
ویوو ایکس نوت

انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع سیمی 80 واتی و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. ویوو ایکس نوت در سه رنگ آبی، مشکی و خاکستری از جمعه همین هفته به بازار می‌آید و قیمت پایه آن از 940 دلار شروع می‌شود.

تبلت ویوو پد

اگر به دنبال یک دستگاه بزرگ‌تر هستید، ویوو پد با نمایشگر 11 اینچی در اختیار شماست. این دستگاه با قلم و کیبورد برای افزایش کارایی شما ساخته شده و روی کیبوردش ترک‌پد دارد تا تجربه‌ای شبیه به لپ‌تاپ را ارائه کند. قلم هم می‌تواند 4096 سطح فشار را تشخیص دهد.

ویوو پد

نمایشگر این دستگاه از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد و رزولوشن آن 2560 در 1600 پیکسل است. این تبلت از دالبی ویژن و دالبی اتموس هم برخوردار است. در کنار دوربین سلفی ویوو پد یک سنسور سه بعدی ToF قرار گرفته تا عمق را بهتر تشخیص دهد.

ویوو پد

ویوو پد از چیپست اسنپدراگون 870 استفاده می‌کند و به رابط کاربری جدیدی به نام Origin OS HD مجهز شده است. این تبلت درگاه USB-C با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه‌ای دارد تا بتوانید دستگاه را به نمایشگرهای حداکثر 4K با نرخ 60 هرتزی وصل کنید.

ویوو پد

ضخامت تبلت ویوو فقط 6.55 میلی‌متر و وزن آن 498 گرم است. این شرکت با استفاده از فناوری اختصاصی خود آنتن‌ها را زیر نمایشگر مخفی کرده تا طراحی دستگاه را تغییر ندهند. انرژی این تبلت از طریق یک باتری 8040 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

ویوو پد

ویوو پد از جمعه همین هفته با قیمت پایه 390 دلار روانه بازار می‌شود. قیمت قلم 55 دلار و کیبورد 94 دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی