ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت دوبل لندکروزر 300 کارکرده
خودرو

قیمت دوبرابری لندکروزر 300 کارکرده نسبت به نسخه‌ صفر کیلومتر

مدتی است که در بازار پرجنب و جوش ژاپن، تویوتا لندکروزر 300 دست‌دوم گران‌تر از نسخه‌های دست‌اول به فروش می‌رسد. این موضوع اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، ولی قیمت دوبل لندکروزر 300 کارکرده نسبت ...

دلارام شرف الدین
نوشته شده توسط دلارام شرف الدین | ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۰

مدتی است که در بازار پرجنب و جوش ژاپن، تویوتا لندکروزر 300 دست‌دوم گران‌تر از نسخه‌های دست‌اول به فروش می‌رسد. این موضوع اگرچه کمی عجیب به نظر می‌رسد، ولی قیمت دوبل لندکروزر 300 کارکرده نسبت به نسخه‌های نو کاملا توجیه‌پذیر و منطقی است!

مدت‌زمان انتظار برای تحویل تویوتا Land Cruiser 300 به 4 سال رسیده است. به همین خاطر، علاقه‌مندان این خودرو ترجیح می‌دهند به جای منتظر ماندن، با پرداخت هزینه بیشتر فورا صاحب نسخه کارکرده آن شوند.

قیمت دوبل لندکروزر 300 کارکرده
تویوتا لندکروزر 300

از طرف دیگر، کمپانی تویوتا مخالف سرسخت این روند است و از سال گذشته از بازار محلی خواسته تا مشتریان را موظف به امضای قراردادی کند که حق فروش خودرو را دست‌کم تا یک سال از آن‌ها می‌گیرد. هرچند که این قرارداد بیشتر جنبه اخلاقی داشته و آن‌طور که باید مورد استقبال وکلای تویوتا و همین‌طور بازار محلی و مشتریان قرار نگرفته است.

یکی از معاملات انجام شده با قیمت دوبل لندکروزر 300 کارکرده به ماه اوت سال گذشته بازمی‌گردد. این خودرو به قیمت 15 میلیون ین به فروش رسید، حال‌آنکه قیمت نسخه دست‌اول در آن زمان حدود 7.7 میلیون ین بود.

کمبود تراشه، دلیل اصلی تأخیر فراوان در تحویل تویوتا لندکروزر 300 است که در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی مختلف در سراسر جهان با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی