ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه پنکه توسط شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از یک پنکه ایستاده هوشمند رونمایی کرد

کمپانی چینی شیائومی که علاوه بر گوشی‌های هوشمند، دستی هم در تولید لوازم خانگی دارد، به تازگی پنکه‌ای را به بازار عرضه کرده که MIJIA Smart DC Variable Frequency نام دارد و از قابلیت‌های هوشمند ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

کمپانی چینی شیائومی که علاوه بر گوشی‌های هوشمند، دستی هم در تولید لوازم خانگی دارد، به تازگی پنکه‌ای را به بازار عرضه کرده که MIJIA Smart DC Variable Frequency نام دارد و از قابلیت‌های هوشمند بهره می‌برد. این پنکه ایستاده هوشمند شیائومی 78 دلار قیمت دارد.

مشخصات پنکه هوشمند شیائومی

از مزایای این پنکه می‌توان به این مورد اشاره کرد که دستگاه قادر است ظرف 2 دقیقه کل هوای خانه را به گردش در بیاورد و این امر به واسطه حجم هوای بزرگ 29 متر مربع در دقیقه‌ای این محصول ممکن می‌شود. همچنین در کنار زاویه فوق عریض چرخش، این پنکه شامل ویژگی‌هایی مانند حسگر کنترل باد، رطوبت و دما نیز هست.

گفتنی است که سرعت هوای خروجی پنکه MIJIA Smart DC Variable Frequency به میزان 6.5 متر در ثانیه می‌رسد و همچنین مسافت انتقال جریان هوای آن تا 16 متر است که می‌تواند برای گردش هرچه بهتر هوا در خانه مفید باشد.

عرضه پنکه توسط شیائومی

علاوه بر این موارد این پنکه شیائومی دارای یک حسگر داخلی Hall است که از چرخش 150 درجه‌ای افقی و 90 درجه‌ای عمودی روی یک محور دوگانه خودکار پشتیبانی می‌کند، همینطور چرخش چند زاویه‌ای آن مناطق بیشتری از محیط را تحت پوشش قرار می‌دهد و سر دستگاه پس از خاموش شدن وارد حالت استراحت می‌شود.

این محصول همچنین در کنار حسگرهای خود دارای حالت هوشمند و حالت خواب نیز هست و می‌تواند به شکل خودکار عملکرد و سرعت باد را بر اساس شرایط محیط داخل خانه تنظیم کند.

در نهایت پنکه MIJIA Smart DC Variable Frequency مانند سایر محصولات خانگی شیائومی می‌تواند به باقی لوازم خانگی این برند مانند دستگاه از بین‌برنده رطوبت، مرطوب‌کننده هوا، دستگاه‌های گرمایشی یا سرمایشی و غیره متصل شود.

شما همچنین می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن MIJIA به تنظیمات این محصول دسترسی داشته باشید.   

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی