ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 10R
تکنولوژی

وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس نورد CE 2 Lite هشتم اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند

گوشی‌های جدید وان‌پلاس به‌زودی از راه می‌رسند؛ چرا که این کمپانی از برگزاری رویداد جدیدی خبر داده است. چینی‌ها می‌خواهند در این رویداد از دو گوشی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

گوشی‌های جدید وان‌پلاس به‌زودی از راه می‌رسند؛ چرا که این کمپانی از برگزاری رویداد جدیدی خبر داده است. چینی‌ها می‌خواهند در این رویداد از دو گوشی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 Lite رونمایی کنند.

مدتی پیش مشخصات گوشی‌های جدید وان‌پلاس، یعنی OnePlus 10R و OnePlus Nord CE 2 Lite منتشر شد. این گوشی‌ها قرار است تا روزهای آینده رسما معرفی شوند.

تاریخ رونمایی گوشی‌های جدید وان‌پلاس

وان پلاس 10R

گزارش شده است که وان‌پلاس به صورت رسمی تأیید کرده که رویداد جدیدش را در تاریخ 28 آوریل 2022 (8 اردیبهشت 1401) ترتیب خواهد داد. وان‌پلاس صریحا تأیید کرده که در این رویداد، حداقل دو گوشی با نام‌های وان پلاس 10R و وان‌پلاس نورد CE 2 Lite پا به عرصه وجود خواهند گذاشت.

این گوشی‌ها مدت زیادی در گزارشات غیررسمی حضور داشتند و وان‌پلاس تاکنون جزئیات رسمی را از آن‌ها به اشتراک نگذاشته بود. حال این برند با انتشار اطلاعات رسمی از محصولات جدیدش، مهر تأییدی به گزارشات پیشین زده است. در ادامه نگاهی به جزئیات منتشر شده از این گوشی‌ها خواهیم داشت.

مشخصات احتمالی وان پلاس 10R

به‌تازگی تصاویر مختلفی از گوشی OnePlus 10R در فضای مجازی منتشر شده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهند که وان‌پلاس 10R طراحی متفاوتی با وان‌پلاس 10 پرو خواهد داشت.

این گوشی احتمالا در تاریخ 1 اردیبهشت برای اولین بار در چین معرفی می‌شود؛ اما اسم آن در چین OnePlus Ace خواهد بود. بنابراین برای خرید نسخه جهانی این گوشی باید به سراغ OnePlus 10R بروید.

قاب پشتی دستگاه از قاب شیشه‌ای با رنگ‌بندی دوگانه بهره خواهد برد. در این قاب ماژول دوربین اصلی سه‌گانه قابل مشاهده است. در قاب جلویی نیز نمایشگر با حفره‌ای در مرکز به چشم می‌خورد. این تصاویر حاکی از عرضه OnePlus 10R در دو رنگ هستند.

وان‌پلاس به صورت رسمی تأیید کرده که این دستگاه از فناوری شارژ 80 و 150 واتی پشتیبانی می‌کند که در نوع خود واقعا کم‌نظیر است. باتری وان‌پلاس 10R ظرفیت 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی دارد. قلب تپنده این گوشی تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 خواهد بود که توسط 8 یا 12 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

وان پلاس 10R

نمایشگر 6.7 قاتل پرچمدار تازه وارد وان‌پلاس از نوع AMOLED خواهد بود که از نرخ رفرش 120 هرتزی نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی وان پلاس 10R سه‌گانه و متشکل از حسگرهای 2+8+50 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی است. ظاهرا فریم دور دستگاه از جنس پلاستیک خواهد بود.

مشخصات فاش شده از وان پلاس نورد CE 2 Lite

بر خلاف وان‌پلاس 10R، جزئیات رسمی دقیقی از گوشی میان‌رده OnePlus Nord CE 2 Lite در دسترس قرار نگرفته است. تنها یک طرح از قاب پشتی این گوشی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد یک کادر بزرگ در این قسمت جا خوش کرده است.

این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون 695 با 6 یا 8 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد. دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی از حسگرهای 2+8+64 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

ظاهراً وان‌پلاس می‌خواهد باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی را در این گوشی تعبیه کند. باتری وان‌پلاس نورد CE 2 Lite احتمالا از فناوری شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت نمایشگر 6.58 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 120 هرتزی در این گوشی ارائه خواهد شد.

نظر شما در مورد این دو دستگاه آینده وان‌پلاس چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی