ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت مستر: اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS 670 و BTS 580

موسیقی یکی از بخش‌های مهم زندگی همه ماست و در مسافرت‌ها، مهمانی‌ها و مراسم‌ها موسیقی جایگاه مهمی دارد. با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن ارتباطات بی‌سیم مثل بلوتوث استفاده از این قبیل گجت‌ها ساده‌تر و بهتر شده است. در سومین قسمت از گجت مستر به سراغ دو مدل اسپیکر بلوتوث انرجایزر یعنی BTS 580 و BT 670 رفتیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین ویژگی هر دوی این اسپیکر‌ها تکنولوژی TWS است. TWS مخفف کلمه True Wireless Stereo به معنای "استریو‌ی بی‌سیم واقعی" است. این تکنولوژی‌ امکانی را فراهم می‌کند که اسپیکر‌ها به طور خودکار به هم وصل شده و در واقع مثل یک جفت اسپیکر استریو با هم کار کنند.

اسپیکر بلوتوث انرجایز BTS580 و BTS670 شباهت‌های زیادی به هم دارند. به هر دوی این اسپیکر‌ها می‌شود از طریق بلوتوث، ورودی جک ۳.۵ میلیمتری، فلش USB، کارت حافظه، ورودی AUX یا کابل TRS وصل شد. تمام این ویژگی‌ها کاربری این گجت‌ها را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. در کنار تمام این ویژگی‌ها یک ورودی کابل TRS برای گیتار دارند.

از نظر باطری هم می‌توان گفت که هر دوی این اسپیکر‌ها شرایط قابل قبولی دارند. به گونه‌ای که با ۷-۸ ساعت شارژ می‌توان در حدود ۴-۵ ساعت از این اسپیکر‌ها استفاده کرد. این در صورتی است که می‌شود هر دو اسپیکر را با استفاده از آداپتورهای موجود در جعبه به برق مستقیم وصل کرد.

اما در جعبه یک عدد میکروفون و یک عدد ریموت کنترلر وجود دارد. میکروفون موجود در این پکیج بعد از روشن شدن به طور خودکار به اسپیکر وصل می‌شود و از تکنولوژی TWS هم پشتیبانی می‌کند. ریموت کنترلر هم با هم دو اسپیکر هماهنگ شده و می‌شود از یک ریموت کنترلر برای تنظیم هر دو اسپیکر استفاده کرد.

در نهایت قدرت این اسپیکرها موضوع صحبت خواهند بود. هر دوی این اسپیکرها ۵۰ وات توان خروجی واقعی و ۹۰۰ وات خروجی P.M.P.O قدرت دارند که برای فضایی با مساحت تقریبی ۳۰ الی ۴۰ متر کفایت می‌کنند.

این دو اسپیکر بلوتوث را شرکت متین در اختیار دیجیاتو قرار داده است. برای تهیه‌ این اسپیکر‌ها می‌توانید به وب‌سایت رسمی شرکت متین و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات متین به صفحه اینستاگرام این شرکت مراجعه کنید.

خرید اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS 580 از دیجی‌کالا

خرید اسپیکر بلوتوث انرجایزر مدل BTS 670 از دیجی‌کالا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.