ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیفا از سرویس استریم رایگان +FIFA رونمایی کرد

فیفا یک سرویس استریم اختصاصی و رایگان به نام +FIFA معرفی کرده که طرفداران می‌توانند از طریق آن سالانه بیش از 40 هزار بازی زنده را مشاهده کنند و همچنین به مجموعه‌ای از سریال‌های تلویزیون ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

فیفا یک سرویس استریم اختصاصی و رایگان به نام +FIFA معرفی کرده که طرفداران می‌توانند از طریق آن سالانه بیش از 40 هزار بازی زنده را مشاهده کنند و همچنین به مجموعه‌ای از سریال‌های تلویزیون و فیلم‌های بازیکنان مطرح جهان دسترسی داشته باشند. این سرویس هم اکنون از طریق وب، گوشی و همچنین دستگاه‌های استریم در اختیار کاربران قرار دارد، البته در آن خبری از پخش بازی‌های جام جهانی 2022 نیست.

در ماه اول راه‌اندازی کاربران می‌توانند بیش از 1400 مسابقه زنده از لیگ‌های عراق، اتیوپی و نیجریه را مشاهده کنند که البته با گذر زمان تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد و کاربران می‌توانند مسابقات بیشتری را به صورت رایگان دنبال کنند.

خدمات سرویس استریم فیفا پلاس

این سرویس فیفا همچنین شامل آرشیوی از بازی‌های قدیمی می‌شود و می‌توانید به دو هزار ساعت محتوای آرشیوی دست پیدا کنید. این آرشیو شامل کل بازی، بخش‌های مهم، بازپخش و همچنین گل‌ها می‌شود. در حال حاضر این آرشیو با بیش از 2500 ویدیو از 70 سال گذشته در دسترس قرار دارد.

در این سرویس همچنین بخشی به نام Match Centre قرار گرفته که می‌توانید در آن به اخبار، مسابقات مورد علاقه، کوییزها و موارد دیگر دست پیدا کنید.

به گفته مدیر فیفا، «جانی اینفانتینو» این سرویس نشان‌دهنده بینش این سازمان برای آینده است:

«فیفا پلاس نشان‌دهنده قدم بعدی ما در چشم‌اندازمان برای جهانی‌سازی و فراگیر کردن فوتبال است و زیربنای ماموریت اصلی فیفا برای توسعه و گسترش فوتبال در سطح جهان محسوب می‌شود. این پروژه نشان‌دهنده یک تغییر فرهنگی در روشی است که هواداران مختلف فوتبال می‌خواهند به یک بازی جهانی متصل شوند و با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین بخشی اساسی از چشم‌انداز 2020 تا 2023 ما به حساب می‌آید. این سرویس به دموکراتیزه شدن فوتبال سرعت می‌بخشد و خوشحالیم آن را با هواداران به اشتراک می‌گذاریم.»

در حال حاضر این سرویس رایگان است اما شاید در آینده از کاربران هزینه بگیرد. این احتمال وجود دارد که با یک سرویس اشتراک پریمیوم با محتوا و امکانات بیشتر هم روبه‌رو شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی