ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

نماینده مجلس مخالفین طرح صیانت را تفاله‌های آمریکا خطاب کرد

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مدیریت رئیس مجلس در قبال طرح صیانت، از مخالفان این طرح به عنوان تفاله‌های آمریکا یاد کرد. موضوعی که البته تازگی نداشته و نمایندگان مجلس بارها علیه منتقدین ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۵

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از مدیریت رئیس مجلس در قبال طرح صیانت، از مخالفان این طرح به عنوان تفاله‌های آمریکا یاد کرد. موضوعی که البته تازگی نداشته و نمایندگان مجلس بارها علیه منتقدین این طرح، از چنین تعابیر تندی استفاده کردند.

«علی اکبر علیزاده» نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی طی تذکر شفاهی، گفت: «رهبر انقلاب در اولین دیدارشان با نمایندگان مجلس در خرداد 1399، مجلس یازدهم را با عنوان انقلابی یاد کردند و از نمایندگان، مطالبه قانون‌مند کردن فضای مجازی افسارگسیخته و رها شده را به عنوان یک اولویت مهم مطرح کردند.»

او در ادامه اتفاقات پیرامون طرح صیانت را به جنگ صفین تشبیه کرد و افزود:

«مجلس شورای اسلامی پس از دوسال در حالی که در نبرد شبهه صفین به کنار خیمه معاویه در فضای مجازی افسارگسیخته رسیده بود، با حیله‌های عمروعاص‌های لیبرال، این تفاله‌های امریکا از بیرون و با کوشش‌های اشعث‌ها از درون، قرآن‌های دروغ، تهمت و افترا را در مورد طرح قانون‌مند کردن فضای مجازی بر سر نیزه کردند و این طرح بسیار مهم را که اصلی‌ترین عامل تهاجم دشمنان به ارزش‌های مردم و ایران اسلامی است را کنار زدند.»

این نماینده مجلس همچنین خطاب به رییس مجلس گفت: «آقای قالیباف مدیریت شما درباره دفاع از این طرح مورد سوال دلسوزان این ملت است؛ تا دیر نشده جلوی فاجعه را بگیرید . مردم می‌گویند مجلس انقلابی جا خالی داد تا هزینه های اجتماعی آن را نپردازد و به دلیل تعارض منافع از میدان گریخت. قصه انداختن توپ به زمین بی صاحب شورای عالی فضای مجازی از همین موارد است.»

او در پایان فضای مجازی را قتلگاه جوانان و نوجوانان دانست و افزود: «خداوند بر درجات شهید حاج همت بی افزاید؛ کسی از او سوال کرد چه طور در شب عملیات چگونه خط دشمن را پیدا کنیم که پاسخ داد، ببینید آتش دشمن در کجا بیشتر است، همان جا خط مقدم است. آیا آتشی سوزانده تر و بزرگ تر از فضای مجازی اشغال شده توسط دشمن که قتلگاه جوانان و نوجوانان شده، وجود دارد؟»

البته خطاب قرار دادن منتقدان طرح صیانت با چنین تعابیری تازگی ندارد. اسفندماه سال گذشته، ویس کرمی دبیر کمیسیون مشترک با انتشار توییتی، این افراد را «گرگ‌های مجازی» و «سگ‌های قلاده بلند» خطاب کرد.

توییت ویس کرمی

نوباوه، دیگر دبیر این کمیسیون نیز مهرماه 1400، مخالفان را افرادی خواند که در پازل دشمن بازی کرده و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

    ای کاش اون شب پدرش خوابیده بود

  • mehdi17
    mehdi17 | ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

    تفاله خود این نماینده و هر کسی که مانند این فاسد فکر میکنه هستش

  • eghbal_saidi
    eghbal_saidi | ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

    کلمه احمق کاملا برازنده این نماینده نامحترمه

  • molavy
    molavy | ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

    اون نماینده هایی که با شفافیت مجلس و دولت مخالف هستند تفاله آمریکا هستند

مطالب پیشنهادی