ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معرفی صرافی آبان تتر و نگاهی به قابلیت‌های مختلف آن

ارزهای دیجیتال طی 2 سال گذشته محبوبیت بسیاری بین مردم دنیا و ایران پیدا کرده‌اند. پیش‌بینی رشد رمزارزها، افزایش فراگیری در میان آحاد جامعه و… باعث شده تا علاقمندان بیشتری وارد فعالیت در این بازار ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۵

ارزهای دیجیتال طی 2 سال گذشته محبوبیت بسیاری بین مردم دنیا و ایران پیدا کرده‌اند. پیش‌بینی رشد رمزارزها، افزایش فراگیری در میان آحاد جامعه و… باعث شده تا علاقمندان بیشتری وارد فعالیت در این بازار شوند. در همین راستا ده‌ها صرافی‌ ارزدیجیتال در کشور فعالیت کرده و هر کدام با ارائه خدمات بهتر و تنوع بالاتر سعی در جذب ایرانی‌ها دارند. «آبان تتر» یکی از همین سکوهای تبادل رمزارزهاست که به گفته خودش بیش از 400هزار کاربر فعال دارد و امکان معامله با تتر و تومان با کارمزدی پایین در آن میسر بوده و بیش از 280 نوع ارز معتبر را بدون محدودیت در خرید و فروش عرضه کرده است.

با توجه به تحریم‌ ایران و عدم امکان تبادل ریالی با سایت‌های بین‌المللی، جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف تصمیم گرفتند جهت تسهیل خرید ارز «تتر»، آبان تتر را راه‌اندازی کنند و در سال 1397 این صرافی متولد شد. به تدریج اما تنوع ارزهای دیجتال عرضه شده در آبان تتر افزایش یافته و پرمعامله‌ترین رمزارزهای جهانی نیز در این پلتفرم در دسترس قرار گرفتند.

سکوهای تبادل با ارائه امکانات مختلف و مزیت‌های رقابتی سعی در جذب کاربران ایرانی دارند؛ آبان تتر نیز از این قاعده مستثنی نبوده از همین رو با قابلیت‌های این پلتفرم در ادامه آشنا می‌شویم.

امکان معامله بیش از 280 رمزارز معتبر

این صرافی که کار خود را با عرضه تتر آغاز کرد اکنون بیش از 280 ارز دیجیتال معتبر را جهت خرید و فروش عرضه کرده است. لازم به ذکر است به صورت دوره‌ای نیز ارزهای جدید بنابر درخواست کاربران به این سکوی تبادل افزوده می‌شود.

از جمله ارزهای قابل معامله در آبان تتر می‌توان به تتر، بیت کوین، شیبا، اتریوم، مونرو، دوج کوین، بایننس کوین، ترون، الپاکا، کوانتوم و حتی فن توکن تیم‌های فوتبال محبوب جهان مثل بارسلونا، آث میلان و پاریس سنت ژرمن اشاره کرد.

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال

بر این اساس آبان تتر را می‌توان یکی از متنوع‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندانی دانست که جهت کسب بازدهی بیشتر، روی ارزهای دیجیتال مختلفی ریسک کرده یا دست به ترید می‌زنند.

در کنار فاکتور تنوع ارزهای قابل معامله، این پلتفرم به صورت آنلاین و لحظه‌ای، قیمت تمامی ارزهای قابل معامله را در صفحه اول وبسایت خود نمایش داده تا کاربران بتوانند در کمترین زمان ممکن به آخرین قیمت‌ها دسترسی پیدا کرده و جهت خرید یا فروش تصمیم بگیرند.

معامله حضوری و بدون محدودیت در آبان تتر

علاوه بر تنوع رمزارز قابل خرید و فروش، عواملی همچون کارمزد، قابلیت‌های معامله و محدودیت در سفارش یا برداشت ریالی نیز باعث تمایز سکوهای تبادل ارز دیجیتال از یکدیگر می‌شود.

معامله سریع و آنلاین، قیمت مناسب، عدم محدودیت در تعداد تراکنش، عدم وجود سقف برای برداشت ریالی یا فروش رمزارز در کنار امنیت این پلتفرم باعث شده تا آبان تتر میزبان 400هزار کاربر فعال باشد. در آبان تتر برای خرید و فروش هیچگونه محدودیتی وجود نداشته و کاربران می‌توانند روزانه به هر مقدار که تمایل دارند، معامله انجام دهند.

این صرافی امکان معامله با تتر و تومان را برای کاربران خود فراهم ساخته که کارمزد معاملات برای تتر 0.3 درصد و کارمزد معامله با تومان در حدود 0.2 درصد است.

پلتفرم آبان تتر همچنین قابلیت معامله به صورت پیشرفته را برای کاربرانش فراهم کرده است که از جمله مزایای آن می‌توان به تعیین سفارش در قیمت مشخص و تعیین حدضرر اشاره کرد.

تعیین حد سود و حد ضرر آبان تتر

«استاپ لاس» و «تیک پروفیت» از جمله ابزارهای ضروری برای یک تریدر حرفه‌ای است که این صرافی آن را برای کاربرانش فراهم کرده است. این یعنی کاربر می‌تواند سفارش خرید یا فروش خود را در قیمت‌هایی که مد نظرش است را ثبت کند تا در صورت رسیدن قیمت ارز به رقم تعیین شده، در هر ساعتی از شبانه روز و بدون نیاز به ارتباط آنلاین، معامله صورت پذیرد.

گفتنی است اگرچه معاملات آبان تتر جهت سهولت کار کاربران بر بستر آنلاین صورت می‌گیرد، اما افراد ساکن تهران می‌توانند در صورت تمایل، در ساعات اداری روزهای کاری جهت انجام معاملات حضوری خود به دفتر این صرافی مراجعه کنند.

احراز هویت سریع

جهت فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و استفاده از صرافی‌های فعال و مجاز، کاربران این سکوهای تبادل بایستی احراز هویت شوند. این موضوع براساس قوانین کشور و جهت مبارزه با پولشویی و تخلفات مالی ضروری است.

اما بحث احراز هویت گاه تبدیل به پاشنه آشیل برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال شده که با طی فرآیندی طولانی، موجب نارضایتی و تغییر نظر کاربران جهت استفاده از آن پلتفرم می‌شود.

احراز هویت افراد در آبان تتر کمتر از 30 دقیقه زمان می‌برد. به منظور انجام مراحل احراز ھویت، اطلاعاتی از قبیل شماره ملی، شماره موبایل، تصویر مدرک شناسایی معتبر و تصویر سلفی (طبق فرمت درخواستی وبسایت آبان تتر) مورد نیاز است.

از دیگر مزایای این صرافی همچنین می‌توان به پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته اشاره کرد. آبان تتر اعلام می‌کند که آماده هرگونه پاسخگویی و ارائه خدمات پشتیبانی به صورت تلفنی و متنی به کاربرانش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی