ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از یک جاروی شارژی با طراحی منحصر به‌فرد رونمایی کرد

امروزه جاروبرقی‌های رباتیک که عملکرد دوگانه جاروکشی و نظافت (گردگیری) را دارند بسیار معمول شده‌اند. با این حال اگر از این جاروها داشته باشید می‌دانید که آنها به اندازه یک جاروی دستی برای نظافت مناسب ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

امروزه جاروبرقی‌های رباتیک که عملکرد دوگانه جاروکشی و نظافت (گردگیری) را دارند بسیار معمول شده‌اند. با این حال اگر از این جاروها داشته باشید می‌دانید که آنها به اندازه یک جاروی دستی برای نظافت مناسب نیستند. حال شیائومی با راه‌حلی وارد میدان شده که «ماشین نظافت بی‌سیم با برس دوگانه MIJIA» نام دارد.

همانطور که از نام این جارو بر‌می‌آید، مجهز به طراحی نوآورانه برس دوگانه است و از اسپری نظافتی همزمان هم پشتیبانی می‌کند. در این حالت برس جلویی شستشوی گردوخاک را انجام می‌دهد و برس عقبی لکه‌های باقی مانده را پاک می‌کند.

همچنین بنابر گزارشات، نیروی کششی پیشرانه این جارو به کاربر کمک می‌کند تا دستگاه را به نرمی حرکت دهد. از سوی دیگر طراحی بدون قاب محصول اجازه می‌دهد شکل برس جلویی مطابق شکل لبه دیوارها تغییر کند تا نظافت گوشه‌ و کنار منزل به آسانی انجام شود.

سایر قابلیت‌های محصول جدید شیائومی

یکی دیگر از قابلیت‌های جاروی شیائومی این است که می‌تواند با اسپری کردن آب به برس‌ها آن‌ها برای استفاده‌های بعدی تمیز نگاه دارد. بنابراین کاربر بعد از استفاده از جارو تنها کاری که باید انجام دهد این است که دستگاه را در جایگاه خود قرار دهد و با فشردن یک کلید آن را برای استفاده بعدی آماده کند.

علاوه بر این موارد، جاروی MIJIA شیائومی قادر است برای نظافت مکان‌هایی مثل زیر مبل یا تخت با ضخامتی 13 سانتی‌متری هم سطح زمین شود، این جارو در این وضعیت همچنین می‌تواند چرخشی 90 درجه به بالا یا پایین داشته باشد.

عرضه جاروی پیشرفته توسط شیائومی

گفتنی است که این محصول در صورت تمام شدن آب به شکل خودکار متوقف می‌شود، اگر میزان گردوخاک بیش از اندازه زیاد شود، با ایجاد صدای هشدار به کاربر اعلام می‌کند که وقت تمیز کردنش فرا رسیده است.

در پایان باید گفت عمر باتری این جارو 35 دقیقه است و دارای یک مخزن تصفیه آب داخلی 420 میلی‌لیتری است و در کنار آن یک مخزن 200 میلی‌لیتری جداگانه برای گنداب دارد. شیائومی برای این محصولش قیمت 156 دلاری درنظر گرفته است.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی