ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

باتری دوربین Nitecore UFZ100
تکنولوژی

باتری دوربین Nitecore UFZ100 با درگاه USB-C کاربر را از شارژر بی‌نیاز می‌کند

باتری دوربین Nitecore UFZ100 می‌تواند عکاسان را از چنگ شارژر اصلی دوربین نجات دهد. این باتری با درگاه USB-C به کاربر امکان می‌دهد تا آن را بی‌نیاز از شارژر سونی یا پریز برق، با هر دستگاهی ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

باتری دوربین Nitecore UFZ100 می‌تواند عکاسان را از چنگ شارژر اصلی دوربین نجات دهد. این باتری با درگاه USB-C به کاربر امکان می‌دهد تا آن را بی‌نیاز از شارژر سونی یا پریز برق، با هر دستگاهی که دارای USB-C است شارژ کند.

البته این باتری هنوز به شکل رسمی عرضه نشده اما می‌توانید از آن برای مدل‌های زیر که ساخت شرکت سونی هستند استفاده کنید و دیگر نیازی نیست دنبال شارژر دوربین بگردید.

A7 III/A7R III/A7R IV/A7S III/A9(ILCE-9)/A9 II/A6600/A7C/A1/FX3/A7 IV

بنا به گزارش Gizmodo ظرفیت این محصول از باتری اصلی دستگاه به مقدار ناچیزی کمتر است، به این صورت که باتری اصلی 2280 میلی‌آمپر ظرفیت دارد اما UFZ100 ظرفیتی برابر با 2250 میلی‌آمپر دارد. همچنین در زمینه شارژ شدن نیز UFZ100 کمی پایین‌تر از نمونه اصلی قرار دارد.

اگر باتری سونی را با یک شارژر 99.99 دلاریBC-QZ1 شارژ ‌کنید، به ادعای این کمپانی بایست پس از گذشت حدود 2.5 ساعت کاملا شارژ شده باشد، این در حالیست که پر شدن شارژ UFZ100 حداقل 4 ساعتی زمان می‌برد.

باتری دوربین Nitecore UFZ100

سایر اطلاعات تکمیلی در خصوص باتری Nitecore UFZ100

در کنار درگاه USB-C این باتری دارای چراغ هشداری هم هست که هنگام شارژ به رنگ قرمز چشمک می‌زند و در زمان داشتن شارژ کامل سبز می‌ماند. همچنین کلیدی روی این محصول وجود دارد که فشردن آن رنگ چراغ هشدار را تغییر می‌دهد، این رنگ‌ها طبق وضعیت باتری معنای متفاوتی دارند: سبز نشان‌دهنده شارژ بالای 50 درصد، رنگ آبی برای شارژ کمتر از 50 درصد و رنگ قرمز برای نشان دادن شارژ زیر 10 درصد به کار می‌رود.

البته لازم به ذکر است که ما نمی‌دانیم این محصول تا چه اندازه قابل اطمینان است، چه زمانی عرضه می‌شود یا چه برچسب قیمتی روی خود خواهد داشت. همچنین این محصول شاید ظرفیت خیلی بالایی نداشته باشد یا پر شدن آن به زمان زیادی نیاز داشته باشد اما چشم‌پوشی از USB-C این محصول کمی دشوار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی