ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

طرح اشتراکی واتساپ
تکنولوژی

واتس‌اپ روی طرح اشتراک پولی حساب‌های تجاری کار می‌کند

واتس‌اپ مدتی است قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه را در دسترس کاربران قرار داده و حالا ظاهرا می‌خواهد این ویژگی را برای کاربران واتس‌اپ تجاری به صورت ارتقا یافته با پشتیبانی از ۱۰ دستگاه از ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۵

واتس‌اپ مدتی است قابلیت اتصال همزمان چند دستگاه را در دسترس کاربران قرار داده و حالا ظاهرا می‌خواهد این ویژگی را برای کاربران واتس‌اپ تجاری به صورت ارتقا یافته با پشتیبانی از ۱۰ دستگاه از حالت رایگان خارج کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت WABetaInfo واتس‌اپ در حال کار روی یک رابط بازطراحی شده و جدید برای بخش «Linked Device» خود است که البته فقط برای حساب‌های تجاری طراحی شده است. در این بخش و رابط کاربری جدیدش، توضیح کاملا متفاوتی برای قابلیت پیشتیبانی از چند دستگاه ارائه شده و اپلیکیشن ادعا می‌کند که می‌توان چندین دستگاه را به یک حساب متصل کرد تا به این روش، افراد مختلفی از یک کسب‌وکار در یک چت با حساب مشتریان خود گفتگو کنند.

ویژگی‌های طرح اشتراکی واتس‌اپ

طرح اشتراکی واتساپ

از سویی دیگر، واتس‌اپ برای حساب‌های تجاری خود نوعی طراح اشتراکی ارائه خواهد کرد که ویژگی‌های بیشتری را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد. به عنوان مثال، افرادی که این طرح جدید را خریداری کرده باشند، می‌توانند حداکثر 10 دستگاه را به حساب خود متصل کنند. این تنها یکی از ویژگی‌هایی است که ظاهرا در این طرح وجود دارد و باید در آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها ارائه شود.

وجود قابلیت پشتیبانی از حداکثر 10 دستگاه، باعث می‌شود تا صاحبان کسب و کار بتوانند کارمندان بیشتری را به حساب کاربری واتساپ خود متصل کنند و شاید بسیاری از وظایف مربوط به پشتیبانی خود را از طریق آن انجام دهند.

هرچند واتس‌اپ در حال کار روی یک نوع طرح اشتراکی است، اما برای کاربران معمولی هیچ چیز تغییر نخواهد کرد و همچنان قادر خواهند بود که به صورت رایگان از برنامه استفاده کنند. این طرح کاملا اختیاری بوده و مانند Twitter Blue خدمات بیشتری را ارائه می‌کند.

طرح اشتراکی و رابط کاربری واتس‌اپ هم اکنون در حال توسعه بود و منتشر نشده است. با این حال، اگر به مراحل نهایی برسد، احتمالا برای مدتی به صورت آزمایشی در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی