ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

متاورس
تکنولوژی

سرمایه گذاری 25 میلیون دلاری سامسونگ در استارتاپ متاروسی DoubleMe

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان محسوب می‌شود که در کره جنوبی مستقر شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، غول فناوری 25 میلیون دلار در استارتاپ مستقر در کره جنوبی «DoubleMe» سرمایه‌گذاری کرده است ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۳۰

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان محسوب می‌شود که در کره جنوبی مستقر شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، غول فناوری 25 میلیون دلار در استارتاپ مستقر در کره جنوبی «DoubleMe» سرمایه‌گذاری کرده است که در زمینه متاورس فعالیت دارد.

سامسونگ سال گذشته، دنیای متاورسی خود با نام «My House» را روی پلتفرم ZEPETO راه‌اندازی کرده بود و همچنین اولین فروشگاه مجازی خود را در «دی سنترالند» (Decentraland) ایجاد کرده بود. در این فروشگاه مجازی، بازدیدکنندگان می‌توانستند رویدادهای آنپکد غول کره‌ای را تماشا کنند و برخی آیتم‌های مجازی انحصاری را کسب کنند.

متاورس

اما فراتر از ایجاد دنیای متاورسی خود برای اهداف بازاریابی، تبلیغاتی و سرگرمی، سامسونگ همچنین از طریق سرمایه‌گذاری، حضور خود در این دنیا را تقویت می‌کند. سرمایه‌گذاری 25 میلیون دلاری روی استارتاپ DoubleMe جدیدترین تلاش این شرکت برای حضور در دنیای متاورس بوده که کمتر روی جنبه‌های بازی و سرگرمی آن تمرکز دارد.

DoubleMe در سال 2015 تاسیس شده و عمدتا بر ارائه رویکردهای نوآورانه برای تبدیل ویدیوهای دو‌بعدی به سه‌بعدی تمرکز دارد. همانطور که احتمالا بدانید، متاورس در نهایت به نسخه‌ای سه‌بعدی و جذاب‌تر از اینترنت تبدیل خواهد شد که هسته اصلی آن بر تعامل و ویژگی‌های اجتماعی وابسته است. فضای متاورس می‌تواند یک بازی ساده باشد، اما همچنین از می‌توان برای برگزاری سخنرانی‌های مهم به صورت واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی استفاده کرد.

استارتاپ DoubleMe بیشتر تلاش دارد تا با استفاده از دستگاه‌هایی مانند مایکروسافت هولولنز 2، راه‌های جدیدی برای کاربران ایجاد کند تا با یکدیگر در متاورس تعامل مجازی داشته باشند. این استارتاپ از سرمایه 25 میلیون دلاری سامسونگ برای بازاریابی، توسعه محصول، جذب نیروی انسانی و موارد دیگری استفاده خواهد کرد.

کره جنوبی پیشتاز حوزه متاورس

متاورس

بسیاری از شرکت‌های حوزه فناوری، از متاروس به عنوان آینده اینترنت برای تعامل با دیگران یاد می‌کنند و شاید نسبت به چند سال قبل، این مفهوم دیگر چندان دور از ذهن نباشد. بر اساس گزارش Bitcoinist کره جنوبی در حال حاضر پیشتاز اصلی بازار متاورس محسوب می‌شود و ظاهرا این کشور برای تبدیل شدن به رهبر اصلی آن یک برنامه پنج ساله را برنامه‌ریزی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی