ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌پی سرویس پرداخت اعتباری (BNPL) را در اختیار کاربران سازمانی قرار می‌دهد

سرویس BNPL یا «الان بخر و بعدا پرداخت کن» دیجی‌پی، که پیش از این در مقیاس گسترده در اختیار کاربران نهایی قرار گرفته بود، از این پس با امکانات بیشتری در اختیار متقاضیان حقوقی و ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷

سرویس BNPL یا «الان بخر و بعدا پرداخت کن» دیجی‌پی، که پیش از این در مقیاس گسترده در اختیار کاربران نهایی قرار گرفته بود، از این پس با امکانات بیشتری در اختیار متقاضیان حقوقی و سازمان‌ها نیز قرار خواهد گرفت. متقاضیان این سرویس می‌توانند در لحظه خرید، اعتبار مورد نظرشان را دریافت و خرید را به صورت اعتباری ثبت کنند و هزینه‌‌ خرید را بعدا بپردازند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی دیجی‌پی، این شرکت سرویس BNPL خود را در مدل سازمانی (B2B) و براساس توافق‌های انجام شده، با ابعاد جدید و گسترده‌تری در اختیار سازمان‌ها، کارکنان و حتی مشتریان آن‌ها قرار می‌دهد. در همین راستا کارکنان و مشتریان سازمان‌ها می‌توانند از همین امروز خریدشان را از فروشگاه دیجی‌کالا یا فروشگاه‌های تحت قرارداد و متصل به درگاه دیجی‌پی، بدون هیچ محدودیتی در نوع یا دسته کالاها انجام دهند و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند.

این سرویس که از سال گذشته و برای اولین بار در آذر 1400، برای کاربران حقیقی دیجی‌پی فعال شده است، با استقبال پیش‌بینی نشده کاربران همراه بود و در کم‌تر از سه ماه به 200 هزار نفر از کاربران دیجی‌کالا اختصاص یافت.

حال سرویس BNPL برای کاربران حقوقی، همچون شرکت‌ها و سازمان‌ها هم فعال شده تا بتوانند ضمن قراردادها و توافقات سازمانی، استفاده از آن را برای کارکنان و کاربران خود امکان‌پذیر سازند.

دیجی‌پی با توجه به جذابیت این سرویس در میان کاربران حتی کاربرانی که تا کنون پیشینه استفاده از سرویس‌های اعتباری را نداشته‌اند، می‌کوشد با فراگیر کردن این سرویس مالی در کشور و دسترس‌پذیر کردن آن برای کاربران سازمانی، امکان استفاده از این خدمات را برای بخش گسترده‌تری از کاربران فراهم سازد.

کلیه متقاضیان حقوقی و سازمانی یا کارکنان سازمان‌ها که علاقه‌مندند این سرویس در سازمان آن‌ها هم ارائه شود، می‌توانند از همین حالا با مراجعه به صفحه اعتبار سازمانی در وب‌سایت دیجی‌پی، یا تماس با واحد فروش سازمانی این شرکت از طریق شماره 02161930400 ضمن دریافت اطلاعات بیشتر درباره این طرح جذاب، درخواست خود برای دریافت اعتبار سازمانی را به ثبت برسانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی