ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حاشیه تصویر کمتر آیفون 14 پرو نسبت به نسل پیشین
تکنولوژی

جدیدترین طرح‌ شماتیک آیفون 14 پرو از حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر حکایت دارد

از قرار معلوم شایعات و افشاگری‌های محصولات اپل بی‌پایان هستند زیرا طبق طرح‌ اتوکد منتشر شده در توییتر، گوشی آیفون 14 پرو حاشیه باریک‌تری در مقایسه با نسل کنونی خود خواهد داشت. این طرح‌ با ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۳:۵۹

از قرار معلوم شایعات و افشاگری‌های محصولات اپل بی‌پایان هستند زیرا طبق طرح‌ اتوکد منتشر شده در توییتر، گوشی آیفون 14 پرو حاشیه باریک‌تری در مقایسه با نسل کنونی خود خواهد داشت. این طرح‌ با کنار هم قرار دادن دو مدل مشابه از دو نسل به وضوح مشخص می‌کند که از حاشیه کناری نسل جدید با ظرافت کاسته شده است.

البته این تفاوت موردی نیست که در نگاه اول به چشم بیاید اما اگر آن را در کنار تغییرات دیگری مانند تبدیل شدن ناچ بزرگ نسل قبلی به دو حفره کوچک‌تر قرار دهیم، می‌بینیم که ناحیه دیداری نمایشگر به شکل موثری بزرگ‌تر شده است. با این حال شاید الان برای این نتیجه‌گیری کمی زود باشد.

حاشیه تصویر کمتر آیفون 14 پرو نسبت به نسل پیشین

هرچند که طرح اتوکد مذکور اولین نمونه‌ در این زمینه نیست و پیش‌تر هم شاهد رندرهای پرجزئیات مبتنی بر اتوکد بوده‌ایم؛ رندرهایی که در آنها با ابعاد دقیق مشخص شده آیفون 14 پرو در مقایسه با نسل پیشین خود کمی ضخیم‌تر است و از لحاظ پهنا و درازا تغییر چندانی نداشته است.

سایر اطلاعات تازه از سری آیفون 14

حال با کنار هم قرار دادن تمامی طرح‌ها و شایعات منتشر شده متوجه می‌شویم که اکثر این اطلاعات ناقض یکدیگر نیستند و اکنون می‌توانیم با اطمینان بیشتری در خصوص برنامه‌های اپل برای سری آیفون 14 گمانه‌زنی کنیم.

حاشیه تصویر کمتر آیفون 14 پرو نسبت به نسل پیشین

سری آیفون 14 در زمینه ابعاد با دو نمایشگر 6.1 اینچی و 6.7 اینچی در هر دو مدل معمولی و پرو عرضه خواهد شد، همچنین این امکان وجود دارد طراحی جدید بدون ناچ اپل تنها به صورت اختصاصی در مدل‌های پرو استفاده شود.

مورد دیگر نیز این است که به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر محصولات اپل تمامی مدل‌های سری 14 به فوکوس خودکار دوربین سلفی مجهز خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی حسینی
    علی حسینی | ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

    این اپل هم شورشو در اورده برای فروش بیشترش . یکسره حاشیه رو کم کنین فقط بلدن سال به سال حاشیه رو کم کنن قیمت رو چند برابر والا

  • علی تاجیک
    علی تاجیک | ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

    متاسفانه قراره اپل فقط در اختیار یه قشر خاص باشه یعنی به این نتیجه رسیدم ارباب باید داشته باشه نه رعیت
    اینکه میگن بخاطر ارز که هدر نره اینا دروغه چون خودشون عاشق اپل هستن و 14 رو هم میخرن ، میگم میخان دست کسی نباشه

مطالب پیشنهادی