ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین فروشگاه سخت‌افزارهای متا
کسب و کار

متا کمتر از دو هفته دیگر اولین فروشگاه فیزیکی خود را افتتاح می‌کند

شرکت متا اولین فروشگاه سخت‌افزارهای خود را در مقر خود در برلینگیم کالیفرنیا راه‌اندازی می‌کند. این فروشگاه 19 اردیبهشت افتتاح می‌شود و به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا ویدیوفون‌های پرتال و هدست‌های واقعیت مجازی کوئست ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۰

شرکت متا اولین فروشگاه سخت‌افزارهای خود را در مقر خود در برلینگیم کالیفرنیا راه‌اندازی می‌کند. این فروشگاه 19 اردیبهشت افتتاح می‌شود و به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا ویدیوفون‌های پرتال و هدست‌های واقعیت مجازی کوئست را امتحان کنند. اولین فروشگاه فیزیکی این شرکت همچنین دموی عینک هوشمند Ray-Ban Stories را به نمایش در می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند در این فروشگاه به آزمایش محصولات مختلفی این شرکت بپردازند. متا محلی را برای آزمایش قابلیت‌های تماس ویدیویی در دستگاه‌های پرتال در نظر گرفته و فضایی برای امتحان برخی از نرم‌افزارهای کوئست 2 از جمله Beat Saber ،GOLF+ ،Real VR Fishing و Supernatural تعبیه شده است.

اولین فروشگاه سخت‌افزارهای متا

بازدیدکنندگان به سبک‌های مختلف عینک‌های ری-بن هم دسترسی خواهند داشت و می‌توانند قبل از خرید، قابلیت‌های آن از جمله امکان ضبط و اشتراک‌گذاری ویدیو را آزمایش کنند. متا همچنین زبانه جدیدی را تحت عنوان Shop به وب‌سایت خود اضافه کرده که یافتن همه محصولات این شرکت به صورت یکجا را آسان‌تر می‌کند.

فروشگاه فیزیکی متا اجازه آزمایش محصولات را می‌دهد

افتتاح اولین فروشگاه فیزیکی توسط متا، اقدام مهمی در زمینه ورود این شرکت به دنیای فروش محصولات فیزیکی است. گوگل هم پارسال بالاخره پس از مدت‌ها اولین خرده‌فروشی خود را باز کرد تا محصولاتش را به نمایش بگذارد. متا قبلا برای نمایش دموی هدست‌های واقعیت مجازی خود با فروشگاه‌های «بست بای» همکاری می‌کرد. ولی حالا با این فروشگاه می‌تواند توانمندی‌های بیشتری در زمینه نمایش محصولات جدید و مدرن خود داشته باشد.

اولین فروشگاه سخت‌افزارهای متا

البته این فروشگاه که در نزدیکی مقر اصلی Reality Labs واقع شده، به تنهایی نمی‌تواند تاثیر شگرفی در بحث فروش بگذارد. فروشگاه متا دوشنبه‌ها تا جمعه‌ها ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر فعالیت می‌کند که چندان ساعت مناسبی برای خریداران نیست. ولی این شرکت امیدوار است که با این تجربه بتواند استراتژی بهتری برای آینده تدوین کند.

این فروشگاه احتمالا محلی برای نمایش پروژه‌های آتی واقعیت مجازی و افزوده متا خواهد داشت و به این شرکت کمک می‌کند تا از نزدیک و در دنیای واقعی با بازخورد کاربران درباره محصولات خود آشنا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی